Thursday 29 December 2016

Kenapa shaklee tak mahal? Ada bukti ke?


Ada juga dikalangan kita bila kita offer untuk ambil Shaklee mereka kata mahal. Eh betul ke mahal shaklee ni? Sebagai contoh kita ambil Vivix. Ada apa dengan Vivix? Kenapa ramai yang cakap harganya mahal? Tapi betul ke mahal? Yang peliknya ramai je yang beli Vivix ni walau harganya mahal.. Kenapa ye?


Kalau anda nak tahu..

Vivix ni all in ONE supplement.

Hanya 1 sudu teh je sehari, untuk kecantikan kulit, awet muda, badan yang langsing, menyokong kesihatan kardiovaskular, sendi dan otak, immune booster, tenaga dan kesihatan berpanjangan.

Kalau ambil Vivix ni, nak maintain dengan ni je pun dah ok as daily supplement. Yang lain-lain boleh ambil ikut keperluan dan budget.

Ramai yang nak sangat cuba Vivix ni disebabkan khasiat dan kesannya yang hebat dan ajaib tu, tapi bila dengar harganya, ramai yang tersentak sekejap, mahal katanya. 

Jom kita lihat apa kandungan Vivix

Nak tahu kenapa Vivix mahal?

Sudah tentulah pada ramuan dan kandungan di dalam Vivix tu sendiri. Ada empat ramuan utama yang hebat di dalam Vivix ni iaitu Anggur Muscadine, Purple Carrot, Elderberry dan Polygonum Cuspidatum. Keempat-empat ramuan ni sukar didapati dan sangat berkhasiat. Dan pastinya ia bukan dibuat di kilang biasa dan cop brand Shaklee. Tidak. Ia dikeluarkan dari lab Shaklee sendiri di bawah pantauan Saintis Shaklee bergred farmeseutikal.

Hanya 1 sudu teh sehari, tapi khasiatnya melimpah-ruah...

And it's PROVEN, ramai yang dah jatuh cinta dengan Vivix.

Vivix Untuk Kulit Cantik
Vivix Untuk Kurus
Vivix Untuk Kencing Manis

So, mahal ke Vivix Shaklee ni?

Kalau sebotol anda boleh beli dengan harga ratus-ratus je dan kesihatan bertambah baik dari anda perlu berulang alik pergi hospital, perlu jumpa specialist, perlu jalani pembedahan, semestinya memerlukan perbelanjaan yang tinggi hingga beribu-ribu ringgit. Kesimpulannya, vitamin Shaklee ni sangatlah berbaloi untuk kesihatan kita, setanding dengan harganya. 

0 comments:

Post a Comment

Hai Saya Inajay. Pengedar Aktif Shaklee sejak 2011

Bonjour & Welcome

Seorang WAHM, ibu kepada seorang puteri, 2 putera kembar dan seorang putera.

Promosi Mac 2020

Promosi Mac 2020

Pembelian Menggunakan Kad Kredit/Debit

Jom Join Saya

Hubungi Saya

Hubungi Saya

Kategori

Jom Like Mama Twin Punya Cerita

Popular Posts

Arkib Blog

Powered by Blogger.