Wednesday 7 December 2016

Cara turunkan gula dalam darah tanpa insulin

Tahukah anda? seramai 3.5 juta penduduk dewasa di Malaysia menghidap diabetes dan daripada jumlah tersebut, separuh (9.2 peratus) tidak mengetahui bahawa mereka menghidapi penyakit tersebut.  Lebih menakutkan lagi DIABETES merupakan penyakit tidak berjangkit yang turut mengancam nyawa golongan muda berusia 18 tahun dan ke atas. 


Biasanya pesakit diabetis diberikan ubat untuk dimakan setiap hari bagi mengawal gula dalam darah. Jika ubat masih tidak berkesan untuk mengawal gula, injection insulin akan diberikan sebagai jalan lain untuk memastikan kadar gula adalah sentiasa terkawal di dalam darah. Tapi sampai bila nak bergantung dengan ubat dan injection insulin yang kelak akan memberi kesan yang tidak baik kepada fungsi organ-organ penting dalam tubuh badan.

Untuk anda yang ingin mencuba cara lain yang lebih selamat dan semulajadi, saya mencadangkan anda untuk mengamalkan Vivix.; Kesan Vivix terhadap pesakit-pesakit diabetis telah pun terbukti melalui testimoni-testimoni yang dikongsikan sendiri oleh pengamal vivix. Jom kita baca...


Testimoni berjaya turunkan gula dalam darah dengan Vivix

Testimoni 1


Testimoni 2


Testimoni 3

Testimoni 4


Hebatnya testimoni-testimoni ni kan? Agaknya macamana Vivix bertindak rawat diabetis ye? 

 Anda juga boleh klik sini untuk info lanjut vivix dan diabetis

Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan SCP ni, anda boleh hubungi saya segera. Sebarang pembelian dari blog ini akan mendapat konsultasi secara PERCUMA


0 comments:

Post a Comment

Hai Saya Inajay. Pengedar Aktif Shaklee sejak 2011

Bonjour & Welcome

Seorang WAHM, ibu kepada seorang puteri, 2 putera kembar dan seorang putera.

Promosi Mac 2020

Promosi Mac 2020

Pembelian Menggunakan Kad Kredit/Debit

Jom Join Saya

Hubungi Saya

Hubungi Saya

Kategori

Jom Like Mama Twin Punya Cerita

Popular Posts

Arkib Blog

Powered by Blogger.