Thursday, 1 December 2016

Kempen Shaklee Tanam Pokok Untuk Selamatkan Bumi

kempen shaklee tanam pokok. akhbar utusan 2/4/2009
Dah baca keratan akhbar kat atas ni? Keratan akhbar ni pada tahun 2009. Masa tu Shaklee memang tengah giat menjalankan kempen penanaman pokok untuk selamatkan bumi. Baguskan Shaklee ni. Semua produknya berasaskan tumbuh-tumbuhan semulajadi dah tiada bahan kimia pon. Kesalamatan produk Shaklee sangatlah terjamin dan kita tak perlu risau untuk menggunakannya.

Nak dijadikan cerita, hari ni saya bersama mak, abah saya serta anak-anak saya pergilah berjogging di Taman Botani Kepong FRIM. Taman Botani ni tak la jauh dari rumah mak abah saya. So, takde masalah la kalau nak pergi. Bila berjogging ni saya ambil la kesempatan untuk melihat sendiri pokok-pokok yang ditanam oleh Shaklee 7 tahun lepas. Roger Barnett pon datang tau masa kempen ni..dasat kan?  Ok jom jamu mata tengok gambar-gambar yang saya ambil hari ni.. 

kayu tanda bukti shaklee tanam pokok
 Dah tak berapa nampak dah tanda ni. Ye lah berpanas hujan hari-hari. 7 tahun dah kot. Macam ni lah rupanya.. Janji perkataan Shaklee tuv tetap ada..

pokok shaklee tanam
 Cantiknya.. saya pon suka kehijauan...

pokok shaklee tanam

ambil kesempatan bergambar kenangan

Hehe.. inilah buktinya yang saya datang sendiri ambil gambar pokok-pokok ni. Best tau.. Meh saya blanje lagi gamba kecantikan view kat Taman Botani ni..

cantiknya..

bergamba kenangan bersama anak2

Subhanallah.. cantiknya view kat sini.. Saya memang suka permandangan yang hijau ni. Kalau anda yang selalu stress dengan kerja tu, apakata sesekali luangkan masa untuk berehat di sini. Mesti anda rasa tenang je tengok view kat sini. Siapa kata kat KL ni ada bangunan-bangunan je.. Pokok-pokok hijau masih disimpan di sini tau.. So.. meh la datang..

0 comments:

Post a Comment

Hai Saya Inajay. Pengedar Aktif Shaklee sejak 2011

Bonjour & Welcome

Seorang WAHM, ibu kepada seorang puteri, 2 putera kembar dan seorang putera.

Jom Join Saya

Promosi Terkini

Promosi Terkini

Pembelian Menggunakan Kad Kredit/Debit

Hubungi Saya

Hubungi Saya

Kategori

Jom Like Mama Twin Punya Cerita

Popular Posts

Arkib Blog

Follow by Email

Powered by Blogger.