Saturday 3 December 2016

Kenapa saya katakan Shaklee adalah bisnes yang menguntungkan

Pejam celik pejam celik dah 5 tahun saya bersama Shaklee. 5 tahun tu bukan masa yang singkat tau. Lama tu... Dan sepanjang 5 tahun tu saya tak pernah pulak rasa nak beralih arah dari buat Shaklee. Kenapa ye? Ha jom saya bagi tau apa sebab-sebabnya..


Shaklee adalah bisnes yang menguntungkan kerana :


1. Jadi ahli dengan harga yang murah

Dengan hanya RM80 anda dah boleh berbangga menjadi seorang pengedar Shaklee. Tak payah nak buat loan bank atau pinjam kawan-kawan untuk jadi ahli. Dengan menabung pon anda boleh jadi ahli. Nak tahu cara jadi ahli? Boleh klik sini

2. Boleh dapat keahlian percuma



Dah la daftar ahli murah, boleh pulak dapat keahlian percuma. Jika anda beli produk dalam 200 uv (200 point) iaitu sekitar RM650++ anda boleh mendapat  keahlian secara percuma. Untungkan?

3. Shaklee adalah bisnes yang fleksibel

Fleksibel yang saya maksudkan ialah anda boleh buat bisnes Shaklee di mana-mana sekalipun asalkan ada talian internet, Zaman moden ni saya percaya semua ada handfon yang berinternet kan? Ha gunakan kelebihan tu untuk buat bisnes Shaklee. Katr rumah pon boleh buat bisnes

4. Kelas Shaklee percuma

Kalau anda nak tahu, setiap bulan Shaklee ada menyediakan kelas nutrisi secara percuma. Untuk beri konsultasi kepada pelanggan, pengedar perlu datang ke kelas untuk menambah ilmu. Datang je tak perlu bayar pon

5. Shaklee mesra kanak-kanak



Jika anda hadir ke kelas yang dianjurkan oleh Shaklee atau upline anda, anda dibenarkan untuk membawa anak-anak ke kelas tersebut. Kebanyakan pengedar-pengedar Shaklee terdiri dari ibu-ibu yang masih beranak kecil. Jadi, jika ada kelas, ibu-ibu tak perlu rasa bimbang anak-anak tiada penjaga. Bawak je.. Untungkan?

6. Kumpulan sokongan yang sangat-sangat best

Selain dari hadiri kelas, kami juga ada kelas sokongan secara online terutama di whatsapp group dah fb group. Di group ini juga banyak membincangkan ilmu shaklee. Best tau. Guna henpon je. Sesambil menyusu leh tengok hp belajar...

7. Bonus yang adil dan saksama

Bonus yang Shaklee beri sangat-sangat adil dan saksama. Takde istilah downline teruk pulun sales upline goyang kaki... Di Shaklee siapa yang kerja keras dia akan dapat hasilnya.. Bonus shaklee akan dimasukkan pada setiap 15hb setiap bulan. Tak pernah lambat. Best tau

8.  Order Shaklee secara online

Ni paling saya suka. Kalau nak order Shaklee buka je pc atau henpon, order terus secara online. Mudah sangat. Tak payah sibuk-sibuk nak hadap jem, cari parking untuk beli shaklee. Kalau nak order untuk customer pon boleh. Shaklee akan terus poskan kepada lokasi customer. Bestkan? Kalau nak tahu cara order Shaklee secara online? klik sini

9. Trip Mewah Shaklee



Sebagai menandakan penghargaan Shaklee kepada kerja keras pengedar-pengedarnya, Shaklee menyediakan insentif percutian yang sangat mewah. Bukan setakat tambang kapal terbang je, penginapan, jalan-jalan, duit makan pon Shaklee taja tau. Best tak best? Nak dapatkan insentif ni ada syarat-syaratnya. Sebab tu la kami semua bekerja keras untuk dapatkan insentif ni..

Ha.. setakat ni dulu saya cerita yang best-best tentang bisnes Shaklee ni walaupun ada banyak lagi yang best tentang Shaklee. Next entry saya sambung cerita lagi ye..Kalau anda nak bisnes dengan Shaklee, jom hubungi saya. saya ada group sokongan yang kuat. Saya akan bimbing anda sehingga anda berjaya dapat bonus 4,5 atau 6 angka. Jom tak rugi pon join 😊






0 comments:

Post a Comment

Hai Saya Inajay. Pengedar Aktif Shaklee sejak 2011

Bonjour & Welcome

Seorang WAHM, ibu kepada seorang puteri, 2 putera kembar dan seorang putera.

Promosi Mac 2020

Promosi Mac 2020

Pembelian Menggunakan Kad Kredit/Debit

Jom Join Saya

Hubungi Saya

Hubungi Saya

Kategori

Jom Like Mama Twin Punya Cerita

Popular Posts

Arkib Blog

Powered by Blogger.