Tuesday, 27 December 2016

7 sebab utama kenapa Shaklee tak bahaya untuk buah pinggang


Lambakan vitamin di pasaran pada masa sekarang memang sangat-sangat merisaukan kita para pengguna. Malah nak memilih vitamin apa yang terbaik untuk kita juga semakin susah memandangkan rata-rata vitamin memberikan testimoni-testimoni yang hebat-hebat belaka. Walau bagaimanapun, sehebat mana pun testimoni itu, adakah vitamin itu selamat untuk penggunaan jangka masa panjang?

Persoalan yg paling penting sekali ialah selamat ker untuk buah pinggang kita?  Maklum la banyak betul kita dengar tentang ramai pesakit buah pinggang ni di sebabkan terlalu banyak ambil supplement. 

Bagi kami para pengguna Shaklee pula, ada sebab mengapa kami pilih Shaklee sebagai pilihan terbaik buat kami. Bila dah decide untuk mengambil Shaklee sebagai vitamin pilihan bermaksud kami dah ada fakta yg membuatkan kami tetap memilih Shaklee. Jadi di sini saya kongsikan fakta-fakta yang boleh membantu menjawab persoalan tentang buah pinggang tu. 

7 sebab utama kenapa Shaklee tak bahaya untuk buah pinggang

  •  DIJAMIN 100% DARI BAHAN ORGANIK

Produk Shaklee dihasilkan daripada 100% bahan organik dan produknya memang 100% bebas daripada bahan sintetik. Organik tu kan selamat bukan saja untuk buah pinggang tapi pada seluruh tubuh kita. Mesti ada yang tanya camana kami tau organik? Jawapannya pernah tak anda baca tentang pengedar-pengedar Shaklee dijemput ker Main HQ di California tu...kat sana lah para saintis Shaklee tunjuk kepada pengguna Shaklee seluruh dunia bagaimana mereka hasilkan produk. Dari situlah kami pengedar Shaklee amat yakin untuk terus menggunakan Shaklee

  •  PRODUK KESIHATAN TERTUA DI DUNIA 



Produk Shaklee dah pun berusia 100 tahun. Vitalea tu pun dah berusia 100 tahun & selama 100 tahun ni takde pulak rekod yang penggunanya claim produk ni menyebabkan buah pinggang mereka rosak atau menyebabkan kematian. Kalau ada mesti dah viral satu dunia. Kan?

  •  VITAMIN MUDAH LARUT 
kredit to portalsihat.com

Kesemua vitamin Shaklee mudah larut di dalam air. Selalunya lepas 1 jam vitamin akan larut & diserap oleh badan kita. Jika vitamin tu mudah larut dan mudah diserap oleh badan kita, tak sempat nak sampai ke buah pinggang. vitamin Shaklee dah larut dulu

  •  ADA LANDMARK STUDY 

Cukup meyakinkan bila ada Landmark Study. Bukan senang nak buat tu tau. Dan bukan senang Shaklee nak merisikokan companynya untuk dijadikan kajian daripada pihak ke-3, kalau result teruk boleh jatuh reputasi company. Tapi Shaklee tak jatuh sebab result memang tip top. Makin bertambah la kami yakin yang produk Shaklee selamat untuk buah pinggang.


  • PENGASAS PRODUK SHAKLEE BEBAS DARIPADA PENYAKIT BUAH PINGGANG

Dr. Forrest C. Shaklee pengasas produk ini pergi meninggalkan legasinya pada usia 90 tahun & beliau bebas daripada penyakit buah pinggang. Sebelum beliau launch produk pertama Shaklee pun beliau dah menjadi pengguna tegar produknya. Jadi, kenapa masih takut nak makan Shaklee??


  • PENGGUNA SHAKLEE TEGAR LEBIH 20 TAHUN BEBAS MASALAH BUAH PINGGANG


Ada ramai pengguna Shaklee di Malaysia ni mengamalkan Shaklee lebih dari 20 tahun. Setakat ni mereka langsung tak ada masalah buah pinggang malah kekal sihat tanpa ada masalah penyakit kronik..demam-demam biasa tu mungkin ada la kan...tipu la kalau mereka tak pernah demam. Betul tak?


  • PESAKIT BUAH PINGGANG PULIH LEPAS MENGAMALKAN PRODUK SHAKLEE


Ramai yang risau amik Shaklee selamat tak untuk buah pinggang? Jangan risau, seperti yang saya katakan tadi, vitamin Shaklee ni larut air, tak dan pon nak sampai ke buah pinggang, vitamin pon dah larut. Sebagai bukti jom tengok gambarajah di bawah ni :



Kesimpulannya, dari anda ambil sebarang supplement yang diragui keselamatannya dalam jangka masa panjang, lebih baik anda ambil Shaklee yang memang terbukti berkesan melalui kajian saintifik yang dilakukan. Selain itu, kajian-kajian yang dilakukan ni telah dibukukan di dalam jurnal-jurnal sebagai rujukan untuk kita semua.

Ok, bagi anda yang ingin mendapatkan produk Shaklee cepat-cepat hubungi saya ya.. Sebarang pembelian produk dari blog ini akan mendapat konsultasi secara PERCUMA



0 comments:

Post a Comment

Hai Saya Inajay. Pengedar Aktif Shaklee sejak 2011

Bonjour & Welcome

Seorang WAHM, ibu kepada seorang puteri, 2 putera kembar dan seorang putera.

Promosi Terkini

Promosi Terkini

Jom Beli Secara Online Guna Kad Kredit/Debit

Hubungi Saya

Hubungi Saya

Jom Like Mama Twin Punya Cerita

Popular Posts

Arkib Blog

Follow by Email

Powered by Blogger.