Friday 25 November 2016

Harga Vitamin C Shaklee Mahal. Betul ke?

Mungkin anda dah baca tentang Set Cantik Shaklee pada entry saya sebelum ni. Dalam banyak-banyak vitamin dalam set tu, mungkin anda nak cuba Vitamin C dulu, tapi anda tak tahu harga, Ada yang kata vitamin Shaklee ni mahal. Betul ke? Ok meh saya terangkan harga vitamin C berbanding manfaat yang kita dapat dari Vitamin C Shaklee ni.

Kalau anda nak tahu, Nama sebenar vitamin C Shaklee ni adalah Sustained Release Vita C Plus, Oleh sebab namanye panjang beno. maka kami menyebutnya Vitamin C Shaklee je la.. Senang. hehe..

Harga sebotol Vitamin C Shaklee ni adalah RM98.05 termasuk GST. Sebotol ada 180 biji. Jika kita bahagikan harga sebiji vitamin C Shaklee ni hanyalah RM0.54 je. Kalau anda makan sehari 2 biji, sebotol vitamin C ni leh tahan dalam 3 bulan penggunaan. Sangat-sangat murah jika nak dibandingkan dengan kelebihannya berbanding dengan vitamin C yang lain di pasaran.


Setiap tablet Vitamin C Shaklee bersamaan dengan 7 biji buah oren (500mg) iaitu sebanyak 7.5 hidangan dan sebanyak 1.5 hidangan dibebaskan setiap jam ke dalam tubuh badan kita. Ujian klinikal telah membuktikan bahawa mengambil 2 tablet vitamin C sehari mampu kekal di dalam darah kita selama 24 jam. Bestkan? Jadi pilihlah vitamin C Shaklee

7 sebab kenapa perlu memilih vitamin C Shaklee :


  1. Vitamin C Shaklee adalah semulajadi. Tidak mengandungi bahan pengawet dan ia sangat sesuia diambil oleh orang yang mempunyai masalah gastrik
  2. Vitamin C Shaklee mengandungi Bio-Flavonoid iaitu berfungsi untuk menjadikan Vitamin C lebih aktif bertindak. 
  3. Jika anda demam atau selsema, hanya patahkan 2 biji vitamin C dan telan. Ucapkan selamat tinggal kepada ubat-ubat doktor.
  4. Vitamin C Shaklee dilepaskan ke dalam badan secara berperingkat ( sustained release). Satu biji vitamin C Shaklee bersamaan dengan 500mg. Setiap jam 100mg vitamin C akan dilepaskan ke dalam badan.
  5. Vitamin C dapat diserap dengan baik pada dos yang rendah. Jika dos vitamin C tinggi, maka semakin kurang vitamin C yang akan diserap. (itu lah tujuan sustained release dicipta)
  6. Vitamin C Shaklee dihasilkan bersama-sama Bioflavonoids Complex. Bioflavonoids ini adalah antioksida yang terbaik yang hanya boleh didapati dari buah-buahan asli. Tiada di dalam Vitamin C sintetik. Bahan ini menyokong pertumbuhan sel yang sangat baik untuk kesihatan jantung dan juga alzheimer
  7. Walaupun Vitamin Shaklee dilepaskan dalam masa 5 jam, ia tetap kekal di dalam badan selama 12 jam. Ia akan bekerja dulu di dalam badan sebelum ia keluar.
So, apa nak ditunggu-tunggu lagi? Jom hubungi saya segera untuk dapatkan vitamin C Shaklee ni. Dah banyak testimoni yang best-best tentang vitamin C Shaklee ni. Kalau anda nak dapatkan vitamin ni dengan harga yang lebih murah lagi, jom jadi ahli. Bagi anda yang ingin mencuba supplement ini, boleh lah menghubungi saya. Sebarang pembelian dari blog ini akan mendapat konsultasi secara PERCUMA


1 comment:

  1. Vitamin C memang jadi favourite saya dan anak2. Nampak je simptom nak selsema tu cepat kami up dose vitamin C.

    Jemput singgah di blog saya --> https://mamysazu-lara.blogspot.my

    ReplyDelete

Hai Saya Inajay. Pengedar Aktif Shaklee sejak 2011

Bonjour & Welcome

Seorang WAHM, ibu kepada seorang puteri, 2 putera kembar dan seorang putera.

Promosi Mac 2020

Promosi Mac 2020

Pembelian Menggunakan Kad Kredit/Debit

Jom Join Saya

Hubungi Saya

Hubungi Saya

Kategori

Jom Like Mama Twin Punya Cerita

Popular Posts

Arkib Blog

Powered by Blogger.