Thursday 10 November 2016

10 faedah detox yang perlu anda tahu

Hai semua, dalam entri sebelum ni saya ada ceritakan kenapa kita perlu berdetox. Kalau anda nak tau apa sebabnya kita perlu berdetox, boleh la KLIK SINI  Dah baca? Ok jom kita baca pulak perkongsian saya seterusnya tentang detox.


Bila kita berdetox, macam-macam faedah yang kita akan dapat antaranya :



  1. Menurunkan berat badan
  2. Mengawal selera makan
  3. Mencantikkan kulit
  4. Menjadikan nafas lebih segar
  5. Menjadikan pemikiran lebih fokus
  6. Mengurangkan alergi
  7. Mencantikkan rambut
  8. Membantu melambatkan proses penuaan. Ini best :)
  9. Menjadikan tubuh lebih sihat
  10. Memperbaiki kehidupan
Jom kita tengok testimoni setelah berdetox :


berat badan turun

letih hilang

Dah tau kan apa faedahnya berdetox ni.. Jadi.. jom detox :)


Azrina Mohd Jaafar
Pengedar Sah Shaklee
Shaklee ID : 859750
0136969805

0 comments:

Post a Comment

Hai Saya Inajay. Pengedar Aktif Shaklee sejak 2011

Bonjour & Welcome

Seorang WAHM, ibu kepada seorang puteri, 2 putera kembar dan seorang putera.

Promosi Mac 2020

Promosi Mac 2020

Pembelian Menggunakan Kad Kredit/Debit

Jom Join Saya

Hubungi Saya

Hubungi Saya

Kategori

Jom Like Mama Twin Punya Cerita

Popular Posts

Arkib Blog

Powered by Blogger.