Sunday 27 November 2016

13 Kebaikan Berpantang Dengan Set Berpantang Shaklee

Lagi beberapa hari je dah nak due bersalin. Anda dah cari ke supplement apa untuk di makan semasa berpantang nanti? Kalau anda masih tercari-cari set berpantang selepas bersalin nanti, saya cadangkan anda berpantang dengan Set Berpantang Shaklee. Set Berpantang Shaklee ni banyak sangat kelebihannya tau.. Jom kita baca..

Kelebihan Set Berpantang Shaklee


  1. Merupakan vitamin dari sumber tumbuh-tumbuhan semulajadi
  2. Ia bukan jamu
  3. Tidak memberikan kesan yang panas kepada bayi
  4. Memberikan tenaga dengan segera
  5. Menambah susu ibu
  6. Bangun tidur dengan rasa segar dan cergas
  7. Menyembuhkan luka dengan segera terutama bersalin secara ceaserean / pembedahan
  8. Kulit semakin cantik
  9. Berat badan ibu turun dengan cepat
  10. Mengawal mood ibu untuk mengelak dari sindrom meroyan
  11. Wajah nampak segar dan tidak pucat walaupun baru seminggu melahirkan
  12. Bayi tidur dengan lena kerana susu ibu cukup
  13. Jarang jatuh sakit

Testimoni ibu-ibu yang berpantang dengan Set Berpantang Shaklee

Testimoni 1


Testimoni 2


Testimoni 3


Testimoni 4


Dah teruja nak dapatkan Set Berpantang Shaklee ni? Jom hubungi saya dengan segera.. Sebarang pembelian dari blog ini akan mendapat konsultasi secara PERCUMA


0 comments:

Post a Comment

Hai Saya Inajay. Pengedar Aktif Shaklee sejak 2011

Bonjour & Welcome

Seorang WAHM, ibu kepada seorang puteri, 2 putera kembar dan seorang putera.

Promosi Mac 2020

Promosi Mac 2020

Pembelian Menggunakan Kad Kredit/Debit

Jom Join Saya

Hubungi Saya

Hubungi Saya

Kategori

Jom Like Mama Twin Punya Cerita

Popular Posts

Arkib Blog

Powered by Blogger.