Saturday 26 November 2016

Cara nak beli Shaklee secara pantas dan mudah

Bagi anda yang sentiasa sibuk dan tak sempat nak hubungi pengedar untuk membuat pembelian produk Shaklee, anda boleh memilih untuk membuat pembelian secara online. Untuk membolehkan anda membuat pembelian secara online, anda perlu membuat pendaftaran untuk menjadi ahli terlebih dahulu. Untuk membuat pendaftaran menjadi ahli anda boleh rujuk di sini

Cara beli Shaklee secara online


  1.  Pergi ke website www.shaklee2u.com.my
  2. masukkan id dan password
  3. klik icon membeli belah 
  4. setelah membaca terma dan syarat klik setuju
  5. masukkan maklumat untuk penghantaran produk
  6. klik sahkan
  7. pilih produk yang ingin dibeli
  8. klik tambah ke troli belanja
  9. jika ada pesanan lagi yang ingin dibuat klik teruskan pesanan, jika tiada klik hantar
  10. pilih cara pembayaran dan klik sahkan cara pembayaran
  11. buat bayaran

Mudahkan? semuanya dihujung jari, 

Bagi anda yang ingin mencuba supplement ini, boleh lah menghubungi saya. Sebarang pembelian dari blog ini akan mendapat konsultasi secara PERCUMA



0 comments:

Post a Comment

Hai Saya Inajay. Pengedar Aktif Shaklee sejak 2011

Bonjour & Welcome

Seorang WAHM, ibu kepada seorang puteri, 2 putera kembar dan seorang putera.

Promosi Mac 2020

Promosi Mac 2020

Pembelian Menggunakan Kad Kredit/Debit

Jom Join Saya

Hubungi Saya

Hubungi Saya

Kategori

Jom Like Mama Twin Punya Cerita

Popular Posts

Arkib Blog

Powered by Blogger.