Monday 14 November 2016

7 Kelebihan Vivix yang tiada pada supplement lain




1)Vivix merupakan suplemen anti-penuaan terbaik di dunia yang dibangunkan selepas penyelidikan bertahun-tahun oleh pihak Shaklee. Hasil kajian dan ujian klinikal yang telah dijalankan, didapati sekiranya mengamalkan vivix dalam diet harian, kita mampu beroleh kesan muda 25 tahun daripada usia asal. Terbaik bukan??

2)Salah satu produk Shaklee yang mempunyai patent-pending ialah Vivix dan formulasinya dipatenkan khas hanya untuk Shaklee secara SAH dari segi undang-undang. Tiada syarikat yang boleh meniru kandungan dan cara penghasilan produk berkenaan dan boleh dikenakan tindakan undang-undang sekiranya berlaku. Eksklusif hanya untuk Shaklee. Produk yang eksklusif adalah untuk pengguna yang eksklusif.

3)Vivix adalah satu-satunya suplemen yang mampu memperbaharui sel di peringkat DNA, berbanding suplemen lain yang ada di pasaran. Dia boleh terus repair DNA itu sendiri. Haaaa….. oleh itu Vivix ni mampu mengawal genetik dan seterusnya membantu melambatkan penuaan.

4)Vivix mampu melindungi dan memperbaiki sel DNA manusia. Setiap hari sel tubuh diserang hampir sejuta serangan yang merosakkan pangkalan data genetik dan mengganggu fungsi sel dan usia kita. Dengan vivix, DNA akan dapat dilindungi dan diperbaiki selnya. Kerosakan ni biasanya berlaku akibat pendedahan badan kita kepada radikal bebas yang ada di persekitaran atau mungkin juga daripada pemakanan (toksin daripada racun tumbuhan misalnya).

5)Vivix melambatkan pembentukan Protein AGE. Tahukah anda apa itu Protein AGE? Ianya terbentuk apabila molekul gula melekat pada protein yang membawa kepada perubahan struktur. AGEs akan mempercepatkan proses pengoksidaan pada sel dan penimbunan AGE akan menyebabkan kerosakkan sel. Apabila umur meningkat, pembentukan AGEs akan berlaku. Ramuan Vivix yang 10x lebih kuat dari resveratrol (kandungan unik dalam anggur muscadine) mampu melambatkan pembentukan AGE.

6)Vivix membantu meningkatkan tenaga dalam sel. Tenaga dalam badan akan meningkat dengan pembentukan mitokandria baru. Mitokandria merupakan penjana tenaga di dalam sel akan menghasilkan tenaga yang kita perlukan. Apabila kecekapan mitokondria menurun, maka fungsi sel juga akan menurun. Di sinilah Vivix akan membantu dan memainkan peranan hebatnya di mana ramuannya akan menggalakkan biogenesis (pembentukan baru) mitokondria untuk meningkatkan tahap tenaga dalam sel.

7)Vivix membantu kita untuk menjaga dan memelihara kesihatan jantung, kesihatan otak, kesihatan sistem imun, kesihatan sendi, perlindungan antioksidan, peningkatan tenaga pada tahap sellular, membantu pesakit diabetes, dan mencegah serta mengurangkan risiko penyakit merbahaya.

Kredit : pucukubi.com


0 comments:

Post a Comment

Hai Saya Inajay. Pengedar Aktif Shaklee sejak 2011

Bonjour & Welcome

Seorang WAHM, ibu kepada seorang puteri, 2 putera kembar dan seorang putera.

Promosi Mac 2020

Promosi Mac 2020

Pembelian Menggunakan Kad Kredit/Debit

Jom Join Saya

Hubungi Saya

Hubungi Saya

Kategori

Jom Like Mama Twin Punya Cerita

Popular Posts

Arkib Blog

Powered by Blogger.