Tuesday 15 November 2016

4 Sebab Utama Kenapa Shaklee Produk Terbaik

Shaklee telah dicipta pada 100 tahun yang lalu, di mana Dr. Forrest Shaklee telah mencipta multivitamin pertama iaitu Vitalized Mineral pada tahun 1915. Multivitamin tersebut kini dikenali sebagai Vitelea Iron Formula. Syarikat Shaklee pula telah ditubuhkan pada tahun 1956


Bayangkan multivitamin ni dah pon berada di pasaran dunia lebih dari 100 tahun. Kalau la Shaklee ni tak bagus, takkan sampai sekarang orang masih amalkan? Betul tak? Nak menguatkan lagi sebab kenapa Shaklee ni produk yang terbaik, jom teruskan baca entry saya ni.. 

Shaklee Produk Terbaik sebab :

1) Semua produk Shaklee adalah dari hasil kajian Doktor dan Saintis PHD



Bayangkan bukan calang-calang orang yang buat kajian ni tau. Bukan tukang sapu, bukan tukang pam minyak. bukan penjual vitamin yang suka nak ngaku yang produk diorang bagus. Mereka ni terdiri dari  pakar2 saintis yang kerja siang malam uji macam-macam benda kat makmal Shaklee US. Saintis2 ni pulak bukan graduate dari calang-calang universiti. Dorang ni semua dah berpuluh-puluh tahun berpengalaman dalam industi pemakanan dan kesihatan.

2) Produk-produk Shaklee didokumenkan dalam pelbagai jurnal antarabangsa


Oleh sebab saintis-saintis yang buat kajian ni power-power belaka, hasil kajian dorang ni didokumenkan dalam jurnal antarabangsa. Jurnal-jurnal ni pulak bukan staf-staf Shaklee je yang syok sendiri tapi turut diiktiraf oleh saintis yang bukan berkhidmat dengan Shaklee pon. Produk nutrisi lain pon takde yang diiktiraf dari saintis diluar syarikat.

3) Produk Shaklee digunakan untuk kerja, aktiviti dan sukan paling extreme


Bukti yang produk-produk Shaklee ni memang betul-betul bagus, ia telah digunakan untuk kerja, aktiviti & sukan paling extreme. Dan takde langsung atlet-atlet Shaklee ni ada dadah dalam badan macam seperti kes Lee Chong Wei. lagipun, kita boleh bandingkan dengan produk lain, takde yang ada rekod sebegini pun POWER.

Kalau Shaklee teruji berkesan untuk orang paling extreme, sudah tentu lah terlebih-lebih berkesan untuk kita rakyat marhaen ni kan?

4) Orang-orang yang selalu kutuk Shaklee akhirnya terpaksa mengaku yang Shaklee ni memang bagus


Sebenarnya, ramai je yang selalu duk ngutuk-ngutuk Shaklee bukan setakat di Malaysia je. Kat negara lain pon ramai. Sampaikan diorang sendiri dah habis idea nak kutuk tang mana lagi dah. Akhirnya, terpaksa setuju yang Shaklee ni memang bagus dan terus jatuh cinta pulak 😉

Cer la kita tanya pemilik produk-produk lain yang ada di pasaran, owner dia pakai x produk-produk yang diorg jual tu? kebanyakannya sendiri pun tak berani pakai sebab diorang pun tahu produk diorg ada paraben, boleh sebabkan kanser, kalau tak percaya, cuba tanya sendiri
Rasanya cukup lah point2 yang saya bagi ni kan.. Kalau ada lagi nanti saya update.. Banyak lagi sebenanye sebab Shaklee ni bagus. Bagi anda yang dah baca entri ni, bukti yang Shaklee ni bagus dah ada. Rasanya dah takde sebab kot untuk anda pilih produk lain. Lagi2 yang takde pon bukti kajian saintifik. Betul kan? Fikir-fikir kan la ye..


Azrina Mohd Jaafar
Pengedar Sah Shaklee
Shaklee ID : 859750
0136969805

0 comments:

Post a Comment

Hai Saya Inajay. Pengedar Aktif Shaklee sejak 2011

Bonjour & Welcome

Seorang WAHM, ibu kepada seorang puteri, 2 putera kembar dan seorang putera.

Promosi Mac 2020

Promosi Mac 2020

Pembelian Menggunakan Kad Kredit/Debit

Jom Join Saya

Hubungi Saya

Hubungi Saya

Kategori

Jom Like Mama Twin Punya Cerita

Popular Posts

Arkib Blog

Powered by Blogger.