Saturday 11 November 2017

Rahsia buat duit dengan Shaklee sampai Roger Barnett pun tak tahu

Saja la nak share, Sabtu yang lepas (4 November 2017) leader group besar kami adakan kelas khas untuk anak-anak buahnya tentang rahsia buat duit dengan Shaklee sampaikan CEO Shaklee dekat US (Roger Barnett) tu pun tak tahu. 


Sebelum leader kami umumkan tempat kat mana nak buat kelas ni, saya tak decide pon nak pergi. Takut kelas yang nak diadakan tu jauh. Nak-nak pulak anak ada training bola pulak pagi tu memang husband tak dapat nak hantar la. Malam sebelum hari nak di adakan kelas tu leader pon bagitau yang kelas ni akan diadakan di HQ Shaklee di Bandar Sunway. Ini peluang yang bagus! Alhamdulillah, Allah gerakkan hati saya untuk pergi. Saya pun naik LRT dari Putra Height, seterusnya naik BRT dari perhentian USJ dan berhenti di stesen Sunmed (berdekatan dengan HQ Shaklee). Ni la pengalaman pertama saya naik LRT dari Putra Height tau bersama anak kecik saya tu. Beranikan diri untuk ilmu yang sangat-sangat berharga.


saya pon nak bergamba jugak. hehehe..

Alhamdulillah, memang tak sia-sia datang kelas ni. Banyak sangat ilmu dan idea bisnes yang saya dapat dari kelas ni. Terbuka terus minda saya ni untuk jadi lebih kreatif berbisnes. Nak bisnes ni kena ada ilmu. Kalau takde ilmu, agak susah la sikit. Terima kasih kepada leader dan kawan-kawan yang sudi berkongsi idea yang sangat-sangat bernas. Walaupun makin ramai yang buat bisnes Shaklee ni, tapi dalam kelas ni kami diajar teknik rahsia untuk bersaing secara sihat dan walaupun ramai pengedar Shaklee ada kat Malaysia ni,  customer tetap akan beli dengan kita jugak. Best tak? Balik dari kelas tu dalam otak ni terus fikir macam-macam cara nak kembangkan bisnes ni. Fuh! Memang best.

Anda nak tau ke apa rahsianya tu? Kalau nak tau ada syaratnya. Kena la join team 'Mommatwinz Empire' dulu. Bila dah join, memang confirm saya akan sharekan semuanya. Memang tak dinafikan buat bisnes Shaklee memang best . Bagi anda yang nak buat side income dari rumah tu boleh la hubungi saya ye. Jangan fikir lama-lama tau nanti diri sendiri yang rugi.


Hubungi saya :

Azrina Mohd Jaafar
Shaklee ID : 859750

Call/ SMS/ Whatsapp : 013-6969805


0 comments:

Post a Comment

Hai Saya Inajay. Pengedar Aktif Shaklee sejak 2011

Bonjour & Welcome

Seorang WAHM, ibu kepada seorang puteri, 2 putera kembar dan seorang putera.

Promosi Mac 2020

Promosi Mac 2020

Pembelian Menggunakan Kad Kredit/Debit

Jom Join Saya

Hubungi Saya

Hubungi Saya

Kategori

Jom Like Mama Twin Punya Cerita

Popular Posts

Powered by Blogger.