Thursday, 9 November 2017

Eh! Nenek umur 87 tahun pun masih nampak sihat dan bertenaga. Apa rahsianya?

Dalam usia yang menjangkau 87 tahun, apa yang anda selalu bayangkan? Mesti masing-masing antara kita bayangkan dalam usia macam ni seorang tua yang tak lagi berdaya, jalan terbongkok-bongkok, sakit dan sebagainya. Betul tak? Sebab saya pon bayangkan macam tu jugak.

Sebenarnya tak semua yang berumur 87 tahun ni seperti apa yang kita bayangkan. Masih ada lagi yang sihat dan bertenaga. Buktinya.. 


Gambar kat atas ni dikongsikan oleh rakan saya. Ini neneknya yang dah pon berusia 87 tahun. Tapi tengoklah, masih sihat dan bertenaga lagi kan? Alhamdulillah..

Apa rahsia nenek ni ye masih nampak sihat dan bertenaga? Nenek ini rupa-rupanya adalah pengguna tegar supplement Shaklee. Vitamin yang diambil oleh nenek ni ialah Vitalea dan Ostematrix. Memang terbaik lah.


Apa kelebihan pengambilan Vitalea?


Vitalea adalah multivitamin dan mineral yang pertama dicipta di dunia. Setiap tablet mengandungi 30 nutrisi harian lengkap yang diekstrak daripada sayuran dan buah, 12 vitamin dan 7 mineral penting sebagaimana disarankan oleh RDA. Ia diformulasikan secara komprehensif dan sangat seimbang.


Kelebihan pengambilan Vitalea

  • Penambah tenaga segera
  • Pelengkap nutrisi
  • Meningkatkan keupayaan sistem produktif
  • Meningkatkan metabolisme
  • Membantu untuk pertumbuhan sel-sel baru
  • Melindungi fungsi jantung, buah pinggang dan hati

Apa kelebihan pengambilan Ostematrix?



Ostematrix adalah vitamin yang mengandungi kalsium. Ia juga mengandungi mineral lain seperti magnesium, vitamin D, baron, zink, kuprum dan vitamin K. Semua nutrien ini penting dan perlu ada dalam tablet kalsium bagi memastikan penyerapannya 99% didalam badan.




Kelebihan pengambilan Ostematrix

  • Membantu dalam pembentukan tulang dan gigi yang sihat
  • Mengelakkan penyakit osteoporosis (Tulang Rapuh)
  • Memulihkan kekejangan otot dan kebas kaki tangan
  • Menstabilkan tekanan darah
  • Melegakan sakit ketika haid
  • Membantu masalah gastrik
  • Mengurangkan sakit belakang
  • Membantu melegakan sembelit
  • Melegakan sakit kepala

Bagi anda yang nak menjaga kesihatan, Shaklee adalah pilihan vitamin yang terbaik sebab Landmark Study Shaklee telah membuktikan yang Shaklee ni memang selamat, semulajadi dan berkesan.



Anda berminat nak dapatkan vitamin Shaklee? Anda boleh dapatkan vitamin Shaklee dengan 2 cara :

Cara 1 : Anda boleh terus klik ke Vitamin Shaklee  dan membuat pembelian terus melalui website Shaklee dengan bayaran menggunakan Kad Debit / Kad Kredit. Penghantaran adalah melalui GDEX / CITYLINK

Cara 2 : Anda boleh menghubungi saya untuk mendapatkan produk yang mana paling sesuai dengan anda, tips dan cara pengambilan yang betul dan konsultasi mengenai penggunaan produk secara PERCUMA.

Hubungi saya :

Azrina Mohd Jaafar
Shaklee ID : 859750
Call/ SMS/ Whatsapp : 013-6969805

0 comments:

Post a Comment

Promosi Terkini

Promosi Terkini

Promosi Terkini

Promosi Terkini

Hai Saya Inajay. Pengedar Aktif Shaklee sejak 2011

Bonjour & Welcome

Seorang WAHM, ibu kepada seorang puteri, 2 putera kembar dan seorang putera.

Jom Join Saya

Promosi Terkini

Promosi Terkini

Pembelian Menggunakan Kad Kredit/Debit

Hubungi Saya

Hubungi Saya

Kategori

Jom Like Mama Twin Punya Cerita

Popular Posts

Follow by Email

Powered by Blogger.