Friday 3 November 2017

Dapat hamil kembali selepas mengalami keguguran berulang. Apa rahsianya?

Pasangan suami isteri mana yang tak nak cahaya mata selepas berkahwin. Betul tak? Majoriti semuanya nak anak, orang kata anak-anak ni penyeri dan pelengkap rumah tangga. Walaubagaimanapun perlu diingatkan anak-anak ini adalah rezeki yang diberi oleh Allah SWT dan merupakan amanah yang akan dipersoalkan di akhirat kelak. Bagi pasangan yang belum ada zuriat, mungkin anda boleh baca testimoni Puan Nur yang saya share ni. Mana tau, bila anda mencuba ada pula rezeki anda. Yang penting usaha, tawakal dan doa. Jom kita baca..





First Love with ESP Shaklee----------------------------------------------Dulu cinta pertama saya bersama Shaklee bermula dengan ESP. Pada 2013, saya mengalami keguguran berulang. Jadi my BFF pun suggest untuk try ESP untuk kembalikan kesihatan badan & rahim.

Mula-mula tu teragak2 juga nak cuba. Tapi bila dengar banyak testimoni best so saya pun beli lah setong ESP. Bermula dari itu sehingga kini berpuluh-puluh tong ESP dah saya beli. Puas hati sangat dengan ESP. Dahlah besar tong dia tau! Boleh guna lama. 😘

Bagi masalah saya, minuman protein ESP ini telah membantu cepatkan penyembuhan luka dalam rahim saya yang baru lepas mengalami keguguran. Ia juga bantu untuk kuatkan kembali otot rahim.
Badan pun rasa lebih bertenaga lepas minum ESP. Sebagai bonus, kulit pun menjadi semakin sihat. Gebu tau! 😉

Syukur atas kurniaNya, saya juga dapat hamil kembali selepas amalkan vitamin shaklee & kandungan pun sihat. Kini saya adalah ibu kepada 3 cahaya mata.
Itulah kisah pertama saya mengenali Supplemen Shaklee. Sehingga kini saya adalah pengguna setia ESP serta lain2 produk Shaklee. Jatuh Cinta sangat! 😍




Tak dinafikan banyak sangat kelebihan pengambilan ESP ni tau. Bila anda dah dapat rasakan kesan ESP ni pada anda, pasti anda akan menyesal kalau tertinggal satu hari minum ESP. Tak caya, jom cuba. 


Anda berminat nak dapatkan ESP? Anda boleh dapatkan ESP dengan 2 cara :

Cara 1 : Anda boleh terus klik ke ESP  dan membuat pembelian terus melalui website Shaklee dengan bayaran menggunakan Kad Debit / Kad Kredit. Penghantaran adalah melalui GDEX / CITYLINK

Cara 2 : Anda boleh menghubungi saya untuk mendapatkan produk yang mana paling sesuai dengan anda, tips dan cara pengambilan yang betul dan konsultasi mengenai penggunaan produk secara PERCUMA.

Hubungi saya :

Azrina Mohd Jaafar
Shaklee ID : 859750
Call/ SMS/ Whatsapp : 013-6969805




0 comments:

Post a Comment

Hai Saya Inajay. Pengedar Aktif Shaklee sejak 2011

Bonjour & Welcome

Seorang WAHM, ibu kepada seorang puteri, 2 putera kembar dan seorang putera.

Promosi Mac 2020

Promosi Mac 2020

Pembelian Menggunakan Kad Kredit/Debit

Jom Join Saya

Hubungi Saya

Hubungi Saya

Kategori

Jom Like Mama Twin Punya Cerita

Popular Posts

Powered by Blogger.