Wednesday 25 October 2017

Tips berjimat bila menggunakan krim Herbal Blend Shaklee

Krim Herbal Blend Shaklee anda nak habis dah? Eh, jangan buang dulu tau. Sebab anda boleh guna lagi tu. Rugi tau kalau kita buang terus. Macamana caranya? Jom baca sampai habis apa yang saya nak share ni..

Tips berjimat bila menggunakan krim Herbal Blend Shaklee :


1) Langkah pertama


Anda potongkan terlebih dahulu tiub krim Herbal Blend tu. Nak potong ikut mana pon tak kisah. Nak potong guna apa pon boleh. Nak guna gergaji pon takpe janji boleh potong tiub krim tu. Hehe..


2) Langkah kedua




Bila tiub tu dah potong dua, anda akan nampak saki baki krim yang melekat kat tiub tu ada lagi. Kalau dikumpul banyak jugak tu. Adalah rugi kalau kita tak guna krim tu sampai licin. Betul tak?


3) Langkah ketiga




Bila anda rasa saki baki krim tu banyak lagi, dan tak sempat pon nak habiskan, anda gabungkan lah balik tiub krim yang dah anda potong tadi. Tutupkan semula. Takde la krim tu mengeras sebab terdedah pada udara dalam jangka masa panjang.

Ok, tu saja nak share, tips ni boleh juga anda gunakan pada produk Shaklee yang lain yang gunakan tiub. Contohnya pencuci muka Nutriwhite Shaklee. Tapi produk Nutriwhite Shaklee dah takde dah sekarang. Tak sabar nak tunggu produk skincare Shaklee yang baru yang dinamakan Youth. Jadi kita semua kenalah tungguuuu.......

Anda berminat nak dapatkan produk Shaklee? Anda boleh dapatkan produk Shaklee dengan 2 cara :

Cara 1 : Anda boleh terus klik ke produk Shaklee  dan membuat pembelian terus melalui website Shaklee dengan bayaran menggunakan Kad Debit / Kad Kredit. Penghantaran adalah melalui GDEX / CITYLINK

Cara 2 : Anda boleh menghubungi saya untuk mendapatkan produk yang mana paling sesuai dengan anda, tips dan cara pengambilan yang betul dan konsultasi mengenai penggunaan produk secara PERCUMA.

Hubungi saya :

Azrina Mohd Jaafar
Shaklee ID : 859750
Call/ SMS/ Whatsapp : 013-6969805


0 comments:

Post a Comment

Hai Saya Inajay. Pengedar Aktif Shaklee sejak 2011

Bonjour & Welcome

Seorang WAHM, ibu kepada seorang puteri, 2 putera kembar dan seorang putera.

Promosi Mac 2020

Promosi Mac 2020

Pembelian Menggunakan Kad Kredit/Debit

Jom Join Saya

Hubungi Saya

Hubungi Saya

Kategori

Jom Like Mama Twin Punya Cerita

Popular Posts

Powered by Blogger.