Friday 27 October 2017

Cara hilangkan parut chicken pox sampai kulit muka boleh licin macam model iklan

Sape yang belum pernah kena chicken pox lagi walaupun dah dewasa angkat tangan? Orang kata setiap orang pasti akan kena chicken pox walaupun sekali seumur hidup. Sejauh mana kebenarannya tu saya tak pasti (mohon rujuk doktor), tapi kalau betul lah kata orang ni, mohon berhati-hati bagi yang belum pernah kena tu. Sebab kesan parut yang tertinggal akibat jangkitan ni sangat lah menusuk jiwa.. huhuhu... ye la dah besar kan.. ada pulak parut hodoh kat muka.. 

Tapi, kalaulah anda dijangkiti chicken pox ni, anda mungkin tak perlu risau bila anda baca pengalaman dari salah seorang pengguna Shaklee yang berjaya menyelesaikan masalah kulitnya akibat jangkitan chicken pox ni...



Derita PARUT Chicken Pox.
========
Perkongsian dari saya sendiri. Sepanjang hidup xpernah kena chicken pox. Tapi penghujung tahun 2012 saya berjangkit chicken pox dari bayi saya (baru 3M) umur 27thn baru kena.

Habis seluruh muka & badan naik chicken pox. Dia punya merenyam ya Allah..dahsyat sgt. Geleng kepala tgk diri sendiri..tapi menangis ya Allah bila tgk baby sy yg kecik tu pun sama teruk chicken pox dia dgn saya.
.
Dapat 2 minggu MC lepas hantar pic ni kat bos. Dia pun seram. Takut berjangkit ke staff lain.
.
Masuk keje semua staff yg xtahu sy kena chicken pox tanya kenapa muka tiba2 byk jerawat. Malu tu tuhan je tau...😔😔😔
.
Ikhtiar saya time tu amik ESP + Vita-C Shaklee. Itu je pun yg mampu dan berbaloi lagipun time tu saya menyusukan baby saya. Kebetulan ESP sgt2 membantu dlm penyusuan. Kira 2 in 1 la.
.
Supplemen ni bukan bertindak secara drastik mcm produk lain. Untuk mengantikan sel2 atau kulit yg rosak/mati amik masa. Sekurang2nya 3 bulan. Jgn mudah putus asa.
.
Alhamdulillah...berkat konsisten parut chicken pox semakin HILANG (skrg xde lgsg). Yang ajaibnya kulit wajah pulak semakin CERAH. Dan yang paling UTAMA sekali, kali ni dpt fully breastfeed baby setahun lebih...😍
.
Dari konsisten dah tukar jadi pengguna SETIA. Sampai skrg xtinggal ESP + Vita-C Shaklee tau. Siap top up set hamil Shaklee lagi sbb preggy anak ke 3.
.
Jatuh cinta sungguh dengan Shaklee. 



Nak lagi testimoni tentang produk Shaklee yang boleh membantu rawat masalah jangkitan chicken pox? Jom scroll lagi..











Anda berminat nak dapatkan produk Shaklee bagi membantu masalah jangkitan chicken pox? Anda boleh dapatkan produk Shaklee dengan 2 cara :

Cara 1 : Anda boleh terus klik ke produk Shaklee  dan membuat pembelian terus melalui website Shaklee dengan bayaran menggunakan Kad Debit / Kad Kredit. Penghantaran adalah melalui GDEX / CITYLINK


Cara 2 : Anda boleh menghubungi saya untuk mendapatkan produk yang mana paling sesuai dengan anda, tips dan cara pengambilan yang betul dan konsultasi mengenai penggunaan produk secara PERCUMA.

Hubungi saya :

Azrina Mohd Jaafar
Shaklee ID : 859750
Call/ SMS/ Whatsapp : 013-6969805

0 comments:

Post a Comment

Hai Saya Inajay. Pengedar Aktif Shaklee sejak 2011

Bonjour & Welcome

Seorang WAHM, ibu kepada seorang puteri, 2 putera kembar dan seorang putera.

Promosi Mac 2020

Promosi Mac 2020

Pembelian Menggunakan Kad Kredit/Debit

Jom Join Saya

Hubungi Saya

Hubungi Saya

Kategori

Jom Like Mama Twin Punya Cerita

Popular Posts

Powered by Blogger.