Sunday 29 October 2017

Cara turunkan berat badan dengan Omega Guard Shaklee dan bagaimana ia bertindak

Arrgghhh!!! stressnya.. kenapa la berat badan ni susah sangat nak turun-turun? Ok.. ok.. sabar dulu.. apa kata anda cuba Omega Guard Shaklee.





Apa itu Omega Guard?


Omega Guard merupakan supplement minyak ikan yang terbaik di dunia. Di dalam Omega Guard Shaklee terkandung asid lemak Omega 3, DHA dan EPA. Ketiga-tiga gabungan ini adalah sangat penting bagi menyokong kesihatan. Tidak semua supplement minyak ikan di pasaran mengandungi kesemua gabungan ini seperti Omega Guard Shaklee. Omega Guard memang pilihan terbaik untuk anda

Omega Guard juga merupakan salah satu supplement Shaklee yang boleh membantu dalam proses menurunkan berat badan. Bagaimana cara ia bertindak? Jom kita baca..

Bagaimana Omega Guard Shaklee membantu menurunkan berat badan

  1. Omega boleh mengurangkan rasa lapar. Pengambilan Omega-3 asid lemak boleh memberi rasa kenyang, dengan itu mengurangkan pengambilan kalori dan membantu dalam penurunan berat badan.

  2. Minyak ikan dapat mengawal pembebasan bahan kimia yang dipanggil serotonin. Serotonin membantu mengawal selera makan dan mood anda.

  3. Omega 3 berfungsi mengurangkan paras insulin anda sepanjang hari. Apabila paras insulin yang tinggi, anda tidak boleh menggunakan lemak untuk pembakaran tenaga. Apabila paras insulin yang tinggi, tahap HGH anda adalah rendah. Omega 3 membantu memastikan paras HGH tinggi dan insulin pula rendah. Memastikan tahap insulin yang stabil adalah kunci utama dalam mengelakkan kencing manis.

  4. Minyak ikan juga secara langsung meningkatkan pengoksidaan lemak dalam sel-sel lemak.


Apa kata mereka yang telah berjaya turunkan berat badan setelah mengamalkan Omega Guard Shaklee
























Anda tak teruja ke nak mencuba Omega Guard Shaklee ni? Lagi pun Omega Guard Shaklee ni memang banyak khasiatnya. Bukan setakat membantu turunkan berat badan je. Banyak khasiat yang lain. Nak turunkan berat badan ni bukan sehari dua je tau. Ambil Omega Guard ni perlu konsisten dan perlu diingatkan selain pengambilan supplement, senaman dan pengambilan makanan yang sihat sangat penting. Jangan pula salahkan Omega Guard ye kalau anda tak jaga semua tu.. So perlu seimbang semuanya. 

Anda berminat nak dapatkan Omega Guard Shaklee? Anda boleh dapatkan Omega Guard Shaklee dengan 2 cara :

Cara 1 : Anda boleh terus klik ke Omega Guard Shaklee dan membuat pembelian terus melalui website Shaklee dengan bayaran menggunakan Kad Debit / Kad Kredit. Penghantaran adalah melalui GDEX / CITYLINK

Cara 2 : Anda boleh menghubungi saya untuk mendapatkan produk yang mana paling sesuai dengan anda, tips dan cara pengambilan yang betul dan konsultasi mengenai penggunaan produk secara PERCUMA.

Hubungi saya :

Azrina Mohd Jaafar
Shaklee ID : 859750
Call/ SMS/ Whatsapp : 013-6969805


0 comments:

Post a Comment

Hai Saya Inajay. Pengedar Aktif Shaklee sejak 2011

Bonjour & Welcome

Seorang WAHM, ibu kepada seorang puteri, 2 putera kembar dan seorang putera.

Promosi Mac 2020

Promosi Mac 2020

Pembelian Menggunakan Kad Kredit/Debit

Jom Join Saya

Hubungi Saya

Hubungi Saya

Kategori

Jom Like Mama Twin Punya Cerita

Popular Posts

Powered by Blogger.