Thursday, 24 August 2017

Waktu terbaik untuk makan vitamin

Ramai juga yang tanya saya tentang jadual makan vitamin. Bila waktu terbaik untuk makan vitamin. Lebih-lebih lagi yang baru kali pertama nak mencuba. Sebenarnye  takde masalah pon waktu bila anda nak makan. Kalau betul nak yang terbaik, anda kena ikut badan anda sendiri sebab kadar serapan badan kita berbeza antara satu sama lain. Ia bgantung pada metabolisme, diet dan lain-lain.. ikut la kesesuaian masing-masing.





Kalau susah nak adjust, anda boleh la rujuk gambarajah di atas ni sebagai panduan. Kalau jadual anda sebelum ni tak sama dengan gambarajah ni takpe.. tak perlu tukar.. makan je vitamin tu macam biasa.

Anda tak perlu risau pon sebab vitamin ni bukan ubat. Tak kisah pon waktu bila nak makan. Umpama makan nasi la.. Sebab nasi bukan ubat. Bila-bila pon kita leh makan kan? Janji badan anda okay.

Saya harap dengan perkongsian saya ini, dapat lah menyelesaikan persoalan anda semua tentang waktu makan vitamin ni. Yang penting pastikan kita minum air banyak ye.


Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan produk Shaklee? Anda boleh dapatkan produk Shaklee dengan 2 cara :

Cara 1 : Anda boleh terus klik ke Produk Shaklee  dan membuat pembelian terus melalui website Shaklee dengan bayaran menggunakan Kad Debit / Kad Kredit. Penghantaran adalah melalui GDEX / CITYLINK

Cara 2 : Anda boleh menghubungi saya untuk mendapatkan produk yang mana paling sesuai dengan anda, tips dan cara pengambilan yang betul dan konsultasi mengenai penggunaan produk secara PERCUMA.

Hubungi saya :

Azrina Mohd Jaafar
Shaklee ID : 859750
Call/ SMS/ Whatsapp : 013-6969805

0 comments:

Post a Comment

Promosi Terkini

Promosi Terkini

Promosi Terkini

Promosi Terkini

Hai Saya Inajay. Pengedar Aktif Shaklee sejak 2011

Bonjour & Welcome

Seorang WAHM, ibu kepada seorang puteri, 2 putera kembar dan seorang putera.

Jom Join Saya

Promosi Terkini

Promosi Terkini

Pembelian Menggunakan Kad Kredit/Debit

Hubungi Saya

Hubungi Saya

Kategori

Jom Like Mama Twin Punya Cerita

Popular Posts

Follow by Email

Powered by Blogger.