Wednesday, 23 August 2017

Cara hilangkan parut jerawat dengan cepat dan berkesan

Sebut je tentang jerawat mesti semua orang tak suka. Lagi-lagi lah jerawat yang tinggalkan parut yang susah sangat nak hilang tu. Syukurlah saya memang sejak zaman remaja lagi takde masalah jerawat yang teruk. Kalau tumbuh pon setakat sebutir dua. Cuma kasihan melihat kawan-kawan yang ada masalah jerawat yang teruk. Walaupun jerawat dah hilang, tapi parutnya meninggalkan kesan yang sangat hodoh.


Siapa yang ada masalah parut jerawat yang sukar hilang tu, apa kata anda mencuba Vivix Shaklee. Bagaimana Vivix bertindak membantu menghilangkan parut akibat jerawat? Jom baca..

Bagaimana Vivix bertindak merawat kulit yang berparut akibat jerawat?



Seperti mana yang saya maklumkan sebelum ni, Vivix bertindak dengan merawat dan memperbaharui sel-sel yang rosak sehingga ke peringkat DNA. Parut jerawat ini terjadi apabila keradangan berulang pada tempat yang sama hingga menimbulkan parut kekal, tompok merah, tompok hitam dan lubang/parut yang dalam. Perbuatan memicit jerawat menjadi salah satu faktor yang menyebabkan jangkitan bakteria yang mengakibatkan terjadinya nya jerawat. Antioksida yang tinggi pada resveratrol di dalam Vivix berupaya menghilangkan keradangan sekaligus memperbaharui sel-sel kulit yang berparut tadi.

Apa kata mereka yang dah mencuba Vivix untuk menghilangkan parut jerawat mereka.






Berapa harga sebotol Vivix?


Harga sebotol Vivix ialah RM 475. Tapi jika anda beli 2 botol Vivix, (pada kebiasaannya Vivix akan menampakkan kesan setelah amalkan botol yang kedua) anda hanya perlu bayar sebanyak RM 805.60 sahaja. Anda dapat penjimatan sebanyak RM150. Selain itu, anda juga akan dapat :


  • Keahlian Shaklee secara PERCUMA yang bernilai RM68.90
  • Cash back sebanyak Rm38
  • Pos PERCUMA


Anda berminat nak dapatkan Vivix Shaklee? Anda boleh dapatkan Vivix Shaklee dengan 2 cara :

Cara 1 : Anda boleh terus klik ke Vivix Shaklee  dan membuat pembelian terus melalui website Shaklee dengan bayaran menggunakan Kad Debit / Kad Kredit. Penghantaran adalah melalui GDEX / CITYLINK

Cara 2 : Anda boleh menghubungi saya untuk mendapatkan produk yang mana paling sesuai dengan anda, tips dan cara pengambilan yang betul dan konsultasi mengenai penggunaan produk secara PERCUMA.

Hubungi saya :

Azrina Mohd Jaafar
Shaklee ID : 859750
Call/ SMS/ Whatsapp : 013-6969805



0 comments:

Post a Comment

Promosi Terkini

Promosi Terkini

Promosi Terkini

Promosi Terkini

Hai Saya Inajay. Pengedar Aktif Shaklee sejak 2011

Bonjour & Welcome

Seorang WAHM, ibu kepada seorang puteri, 2 putera kembar dan seorang putera.

Jom Join Saya

Promosi Terkini

Promosi Terkini

Pembelian Menggunakan Kad Kredit/Debit

Hubungi Saya

Hubungi Saya

Kategori

Jom Like Mama Twin Punya Cerita

Popular Posts

Follow by Email

Powered by Blogger.