Saturday, 4 March 2017

Berjaya hamil setelah sepuluh tahun menanti, apa yang pasangan ini lakukan?

Tidak semua pasangan yang telah berumah tangga berpeluang mempunyai zuriat. Sebagai orang Islam kita wajib percaya bahawa kurniaan zuriat ini adalah ketentuan dan rezeki dari Allah SWT. Tetapi, kita sebagai hambanya tak salah untuk berusaha ke arah itu. Dalam Al Quran pon Allah dah sebut mintalah apa saja kepadaNya, Allah pasti akan tunaikan. 

Hari ni, saya ingin berkongsi kepada anda semua kisah sepasang suami isteri yang terpaksa menunggu 10 tahun untuk memperolehi zuriat yang kedua. Alhamdulillah, akhirnya isterinya berjaya hamil. Jom kita baca kisah mereka :

"Assalamualaikum

Saya Daud Mohamad. Berumur 33 tahun, telah berkahwin 11 tahun yang lalu dan dikurniakan seorang anak kini berumur 10 tahun.

Setiap kali berjumpa dengan adik beradik dan saudara mara. Soalan yang pertama ditanya mesti soal anak. Bila lagi nak tambah anak? Takkan sorang je? Merancang ke?

Fuh sabarjela yang tanya tu tak fikir langsung perasaan orang. Kesian kat isteri saya jadi stress bila orang tanya macam tu. Kadang-kadang yang tanya tu tak tengok batang hidung sendiri. Sebab ada yang tanya tu anak dia sendiri dah lama kahwin tapi masih belum dikurniakan anak. Emm tak tau nak cakap apa kan.

Jawapan yang biasa saya berikan “belum ada rezeki lagi dan Allah sebaik-baik perancang” Saya dan isteri dah buat pemeriksaan doktor masing-masing tiada masalah.

Sebelum ni isteri makan produk Shaklee tak konsisten. Alhamdulillah sejak saya suruh wife minum Vivix konsisten selama sebulan lebih dan saya juga turut minum sekali. Akhirnya wife saya berjaya hamil setelah 10 tahun menunggu. Masa wife kata period tak datang lagi terus dia suruh saya beli pregnancy test. Alhamdulillah positif asbab minum Vivix dan semuanya dengan Izin Allah juga.

Berkat kesabaran dan doa yang tak pernah putus. InsyaAllah kami bakal menimang cahaya mata yang kedua pada bulan Julai 2017 nanti. Kini kandungan isteri saya dah 4 bulan lebih. Moga segalanya dipermudahkan.

Bagi mereka yang belum dikurniakan anak. Cubalah Vivix sebagai ikhtiar. Vivix ni berfungsi untuk memperbaiki sel-sel tubuh kita yang rosak akibat dari pemakanan yang tak seimbang, radikal bebas dan gaya hidup yang tidak sihat. InsyaAllah apabila sel-sel tubuh kita elok, kesihatan kita bertambah baik. Dan pengambilan Vivix dapat membantu meningkatkan kesihatan kita secara menyeluruh. InsyaAllah.

Alhamdulillah. Inilah Shaklee Effect saya."



Bagi anda yang masih belum mempunyai zuriat, saya cadangkan anda untuk mengamalkan Vivix dan Set Kesuburan Shaklee. Moga dengan ikhtiar ini anda berjaya beroleh apa yang dihajatkan. Selebihnya kita bertawakkal kepada Allah SWT.

Ingin mendapatkan pertanyaan lanjut berkenaan produk ini? Jom hubungi saya segera. 


**Pembelian produk dari pengedar yang tidak berpengalaman menyebabkan anda tidak dapat konsultasi yang terbaik untuk menyelesaikan masalah anda.


0 comments:

Post a Comment

Hai Saya Inajay. Pengedar Aktif Shaklee sejak 2011

Bonjour & Welcome

Seorang WAHM, ibu kepada seorang puteri, 2 putera kembar dan seorang putera.

Promosi Terkini

Promosi Terkini

Jom Beli Secara Online Guna Kad Kredit/Debit

Hubungi Saya

Hubungi Saya

Jom Like Mama Twin Punya Cerita

Popular Posts

Follow by Email

Powered by Blogger.