Sunday 7 October 2012

Yeahaaa!! Promosi Oktober.. Energizing Soy Protein



Alhamdulillah... masa yang ditunggu2 oleh peminat setia ESP telah pon tiba... Beli  6 ESP percuma 1 memang amat berbaloi. Anda nak tau kenapa ramai sangat yang menggemari ESP? Jom kita baca testimonial kat bawah ni :

Testimonial 1
Faedah ESP kepada ibu menyusu



Testimonial 2
Faedah ESP ketika berpantang



Testimonial 3
Faedah ESP dalam penurunan berat badan



Testimonial 4
Faedah ESP dalam penurunan berat badan dan kulit yang cantik



Testimonial 5
Faedah ESP untuk ibu hamil



Seronok kan bila kita baca testimonial pengguna tentang ESP ni.. Bagi anda yang ingin mendapatkan harga istimewa pada Oktober ini, jom sms saya atau sms ye.. Jangan ketinggalan tau.. Stok dekat saya x banyak lagi ni... :)


* Sila klik LIKE fanpage kami di facebook “Jom Makan Vitamin” untuk ikuti pelbagai promosi terkini!!!
Salam Sihat, Cantik & Ceria ~ Inajay - Jom Makan Vitamin-
~ Website : http://mommatwinz.blogspot.com
FaceBook : Azrina Mohd Jaafar
Fan Page : Jom Makan Vitamin
Phone, sms / whatsapp :             013-6969805      
Shaklee ID : 859750 
 

0 comments:

Post a Comment

Hai Saya Inajay. Pengedar Aktif Shaklee sejak 2011

Bonjour & Welcome

Seorang WAHM, ibu kepada seorang puteri, 2 putera kembar dan seorang putera.

Promosi Mac 2020

Promosi Mac 2020

Pembelian Menggunakan Kad Kredit/Debit

Jom Join Saya

Hubungi Saya

Hubungi Saya

Kategori

Jom Like Mama Twin Punya Cerita

Popular Posts

Powered by Blogger.