Friday 12 October 2012

Tips untuk bezakan anak kembar

Haha! Tetibe saya tertarik plak dengan satu blog ni yang muatkan info tips untuk bezakan anak kembar.. Jom kita baca apa tips nye.. credit to empunya blog


Di China, terdapat seorang ibu yang mempunyai 4 orang anak kembar. Untuk membezakan anak2nya tu, si ibu ni telah mencukur rambut anak2 nya dengan membentuk angka.. Hehehe.. Best jugak idea ni kan? Tapi kat Malaysia ni ada ke ibu2 yang sanggup buat macam ni? 





Hehehe.. sangat comel kan anak2 kembar ni.. Kepada sesiapa yang nak ambil idea ni untuk bezakan anak2 kembar uols tu.. boleh lah try cara ni... :)




* Sila klik LIKE fanpage kami di facebook “Mommatwinz Shoppe” untuk ikuti pelbagai promosi terkini!!!
Salam Sihat, Cantik & Ceria ~ Inajay - Jom Makan Vitamin-
~ Website : http://mommatwinz.blogspot.com
FaceBook : Azrina Mohd Jaafar
Fan Page : Jom Makan Vitamin
Phone, sms / whatsapp :             013-6969805      
Shaklee ID : 859750

0 comments:

Post a Comment

Hai Saya Inajay. Pengedar Aktif Shaklee sejak 2011

Bonjour & Welcome

Seorang WAHM, ibu kepada seorang puteri, 2 putera kembar dan seorang putera.

Promosi Mac 2020

Promosi Mac 2020

Pembelian Menggunakan Kad Kredit/Debit

Jom Join Saya

Hubungi Saya

Hubungi Saya

Kategori

Jom Like Mama Twin Punya Cerita

Popular Posts

Powered by Blogger.