Tuesday 5 September 2017

Penawar sakit lutut semulajadi paling berkesan

Sakit lutut memang bukan lagi perkara asing bagi kita. Sakit lutut ni tak semestinya orang tua je yang mengalaminya. Orang muda pun dah ada yang mula sakit lutut terutamanya yang berumur 30 tahun ke atas. Bila lutut kita sakit, sedikit sebanyak ia akan menjejaskan pergerakan kita. 



Di Shaklee, kami ada penawar semulajadi paling berkesan dan cepat untuk mengatasi masalah sakit lutut. Anda boleh ikhtiar dengan mengambil Vivix setiap hari.

Bagaimana Vivix bertindak dalam membantu merawat sakit lutut / sakit sendi?

1) Memperlahankan Proses Inflamasi/Keradangan 
Resveratrol, anthocyanin daripada ekstrak Elderberry dan polifenol-polifenol lain yang terdapat di dalam Vivix bertindak sebagai antioksidan yang menghalang pembentukan radikal bebas. Radikal bebas adalah punca utama berlakunya kerosakan sel melalui proses inflamasi dan apabila proses ini dapat diperlahankan, kerosakan yang lebih teruk pada pada organ-organ akan dapat dihentikan. 

2) Melambatkan proses pembentukan protein AGE

Dengan membantu melambatkan penghasilan protein AGE
(Advanced Glycation End Products) iaitu bahan merbahaya yang terhasil apabila gula yang berlebihan bergabung dengan protein di dalam tubuh badan kita, pelbagai turutan proses yang membawa kepada kerosakan struktur lutut dapat diperlahankan.
 
3) Melindungi sel dari kerosakan DNA

Sebarang penghasilan sel adalah berdasarkan maklumat yang diperoleh daripada DNA. Jika DNA rosak, maka sel-sel yang terhasil adalah tidak sihat dan tidak dapat menjalankan tugas dengan efektif.

Apa kata mereka yang telah mencuba Vivix sebagai ikhtiar dalam merawat sakit lutut


Testimoni 1



Testimoni 2



Testimoni 3




Anda berminat nak dapatkan Vivix Shaklee? Anda boleh dapatkan Vivix Shaklee dengan 2 cara :

Cara 1 : Anda boleh terus klik ke Vivix Shaklee  dan membuat pembelian terus melalui website Shaklee dengan bayaran menggunakan Kad Debit / Kad Kredit. Penghantaran adalah melalui GDEX / CITYLINK

Cara 2 : Anda boleh menghubungi saya untuk mendapatkan produk yang mana paling sesuai dengan anda, tips dan cara pengambilan yang betul dan konsultasi mengenai penggunaan produk secara PERCUMA.

Hubungi saya :

Azrina Mohd Jaafar
Shaklee ID : 859750
Call/ SMS/ Whatsapp : 013-6969805

0 comments:

Post a Comment

Hai Saya Inajay. Pengedar Aktif Shaklee sejak 2011

Bonjour & Welcome

Seorang WAHM, ibu kepada seorang puteri, 2 putera kembar dan seorang putera.

Promosi Mac 2020

Promosi Mac 2020

Pembelian Menggunakan Kad Kredit/Debit

Jom Join Saya

Hubungi Saya

Hubungi Saya

Kategori

Jom Like Mama Twin Punya Cerita

Popular Posts

Arkib Blog

Powered by Blogger.