Saturday, 21 January 2017

Bagaimana Vivix Shaklee bertindak dalam membantu anda berhenti merokok

Dah berkali-kali cuba nak berhenti merokok tapi tak juga berjaya? Susah betul nak hilangkan ketagihan merokok ni. Sampai isteri pun dah naik pening. Apa kata saya sharekan dengan anda semua satu cara terbaik untuk hilangkan ketagihan merokok dan boleh berhenti merokok. Caranya ialah dengan mengamalkan Vivix yang telah terbukti berkesan dengan kajian saintifik dan testimoni pengguna yang mengamalkan Vivix


Bagaimana Vivix bertindak dan membantu perokok tegar untuk berhenti merokok :


  1. Vivix menghilangkan ketagihan merokok
    Nikotin adalah antara bahan utama dalam rokok. Apabila perokok menghisap rokok, nikotin yang disedut tadi akan meresap ke dalam tubuh, termasuklah salur darah, sehinggalah ke dalam sel tubuh. Nikotin ini lah akan menyebabkan ketagihan merokok.

    Vivix bertindak dengan mendetokskan nikotin tadi dari dalam darah, organ, otak dan sebagainya. Apabila nikotin dah takde, maka rasa ketagihan merokok tu pun hilanglah..

  2. Vivix hilangkan feeling rasa sedap merokok

    Orang yang merokok akan ada rasa satu feeling apabila dia hisap rokok. Sebab tulah, apabila mereka mula berhenti merokok mereka merasa lain macam. Tapi dengan Vivix, rasa sedap merokok tu dah takde.

  3. Vivix mengurangkan 'withdrawal symptom' bila berhenti merokok

    Withdrawal symptom adalah perkara yang selalu terjadi kepada sesorang perokok tegar yang berhenti merokok. Simptomnya adalah seperti :

    Emosi
     - Strong cravings to smoke ('sangap'), Mood swing, irritability, insomnia, kurang daya tumpuan, rasa bosan, kegelisahan, kemurungan dan lain-lain
    Fizikal
     - Mudah letih, sakit kepala, batuk, sakit tekak, loya, sembelit, kembung perut, sakit perut, mulut kering, sakit gusi & lidah, rasa dada ketat (chest tightness), selera makan bertambah, berat badan naik

    Dengan pengambilan Vivix dan DTX Complex Shaklee, ia membantu badan untuk mendetoks kan segala benda berbahaya akibat merokok yang ada dalam organ badan kita terutamanya hati. DTX Complex memang di khaskan untuk hati yang rosak dan bermasalah.
Setiap sedutan daripada rokok itu menghasilkan beribu-ribu radikal bebas masuk dalam tubuh badan. Bayangkan satu batang rokok berapa kali sedutan tu? 

Apa pulak maksud radikal bebas tu?


Dalam badan kita terdiri pelbagai sel. Di dalam sel terdpaat banyak molekul yang disertai dengan ikatan-ikatan kimia. Radikal bebas adalah keadaan dimana ketidakstabilan ataupun kehilangan atom oksigen dalam pasangan elektronnya menyebabkan ia perlu mencuri atom daripada pasangan yang lain. Kecurian atas kecurian meneybabkan terjadinya radikal bebas


Vivix Shaklee bertindak untk menggantikan sel-sel yang telah rosak dengan sel-sel baru . Selepas beberapa hari mengambil sesudu teh, perokok akan merasakan seperti pahit bila mahu merokok. Seolah-olah seperti pertama kali mencuba rokok. Bestkan?

Testimoni perokok tegar selepas mengamalkan Vivix
Testimoni 1

Berhenti Merokok Dengan Cepat untuk Selama-Lamanya from iReach HD on Vimeo.

Testimoni 2


Testimoni 3


Testimoni 4


Testimoni 5



Bagi anda yang sudah lama ingin berhenti merokok tetapi masih belum berjaya, marilah ikhtiar dengan Vivix. InsyaAllah anda boleh berhenti merokok kerana keberkesanan Vivix sangat dijamin. Jika anda ingin dapatkan Vivix dan produk-produk Shaklee yang lain, cepat-cepat hubungi saya k. Konsultasi akan diberi secara PERCUMA yeay!!




0 comments:

Post a Comment

Hai Saya Inajay. Pengedar Aktif Shaklee sejak 2011

Bonjour & Welcome

Seorang WAHM, ibu kepada seorang puteri, 2 putera kembar dan seorang putera.

Promosi Terkini

Promosi Terkini

Jom Beli Secara Online Guna Kad Kredit/Debit

Hubungi Saya

Hubungi Saya

Jom Like Mama Twin Punya Cerita

Popular Posts

Follow by Email

Powered by Blogger.