Wednesday 6 June 2012

Kenapa harus pilih Shaklee?

Hai semua.. Berjumpa kita di blog yang baru... Blog saya sebelum ni di http://inajayjay81.ads4blog.net. Banyak pengubahsuaian ingin saya buat di sini.. Hari ni saya nak buat sikit coretan tentang kebaikan produk Shaklee dan kenapa kita harus pilih supplement Shaklee dalam kehidupan kita. Di sini saya kumpulkan beberapa fakta mengenai kebaikan supplemen Shaklee :

Kenapa harus pilih Shaklee : 

  • Shaklee telah berada di pasaran Malaysia lebih dari 50 tahun
  • Shaklee adalah terdiri dari bahan-bahan semulajadi dan diproses dengan secara semulajadi
  • Shaklee bukan vitamin sintetik (tiruan)
  • Shaklee tiada silica gel.
  • Shaklee Halal dan diyakini.

Kesan utama setelah mengambil vitamin Shaklee adalah : 

  • Badan akan rasa lebih bertenaga (bagi yang kurang minum air badan akan menjadi semakin letih)
  • Mood yang lebih stabil
  • Badan tidak akan rasa mudah lesu dan letih
  • Sentiasa rasa bersemangat
  • Fikiran lebih positif
  • Tidak mudah stress
  • Tekanan darah akan lebih stabil
  • Melancarkan sistem perkumuhan
  • Badan mempunyai sistem imun yang tinggi
  • Mendapat kebaikan berterusan


* Sila klik LIKE fanpage kami di facebook "Jom Makan Vitamin" untuk ikuti pelbagai promosi terkini!!!

Salam Sihat & Ceria  ~ Inajay  @Jom Makan Vitamin
 ~ Website : http://mommatwinz.blogspot.com
FaceBook : Azrina Mohd Jaafar
Fan Page : Jom Makan Vitamin
Phone : 013-6969805



0 comments:

Post a Comment

Hai Saya Inajay. Pengedar Aktif Shaklee sejak 2011

Bonjour & Welcome

Seorang WAHM, ibu kepada seorang puteri, 2 putera kembar dan seorang putera.

Promosi Mac 2020

Promosi Mac 2020

Pembelian Menggunakan Kad Kredit/Debit

Jom Join Saya

Hubungi Saya

Hubungi Saya

Kategori

Jom Like Mama Twin Punya Cerita

Popular Posts

Powered by Blogger.