Tuesday 18 October 2016

Vitamin kegemaran saya

Secara jujurnya.. semua vitamin Shaklee yang saya makan saya suka.. dah la natural.. berkesan pulak tu.. Alhamdulillah...tak yah dah nak risau sintetik ke. Ada bahan terlarang ke..
Tapi, dalam banyak-banyak vitamin Shaklee yang saya makan, saya paaaaaaaaaling suka ESP... ESP ni kalau nak cerita pasal khasiatnya sampai esok pon tak abes. Memang best. Hanya siapa yang amalkan secara konsisten je tau betapa bestnya ESP ni.
Mula-mula saya terdetik nak try ESP ni sebab nak tambahkan susu time nyusukan si kembo 5 tahun lepas. Apa yang saya dapat bila 1st time mkn ESP ni susu jadi pekat dan bertambah banyak. Alhamdulillah. Syukur sangat. Lama kelamaan saya rasa saya makin bertenaga pulak dari sebelum-sebelumnya. Bulan puasa ni Alhamdulillah tetap bertenaga walau pun menyusukan. Selain tu berat badan pon dapat dikurangkan sebab bila makan ESP kita akan rasa kenyang.. kulit pon lembab je rasa. Best kan??
Sebab tu lah saya terus jatuh Chenta dengan ESP. Semua boleh makan ESP. Student, lelaki, perempuan, ibu hamil, ibu menyusukan, mak ayah kita pon boleh..
Nak tau lebih lanjut pasal ESP? Jom KLIK


Ha bestkan ESP ni. Tak tau camana nak order? Ha meh whatsapp saya cepat-cepat di 0136969805. Jika anda beli produk dengan saya, saya akan berikan konsultasi secara PERCUMA.

0 comments:

Post a Comment

Hai Saya Inajay. Pengedar Aktif Shaklee sejak 2011

Bonjour & Welcome

Seorang WAHM, ibu kepada seorang puteri, 2 putera kembar dan seorang putera.

Promosi Mac 2020

Promosi Mac 2020

Pembelian Menggunakan Kad Kredit/Debit

Jom Join Saya

Hubungi Saya

Hubungi Saya

Kategori

Jom Like Mama Twin Punya Cerita

Popular Posts

Powered by Blogger.