Monday 24 October 2016

6 Sebab Utama Kenapa Saya Setia BerShaklee Hingga Kini

Setiap apa yang kita lakukan pasti ada tujuan.. Macam saya bershaklee ni mesti ada tujuan yang nak capai kalau tak sia2 je lah apa yang saya buat selama ni.. Meh saya share  sket antara tujuan saya buat Shaklee ni :

❤ Menjadi surirumah yang berpendapatan.
Bila kita berpendapatan, sekurang2nya kita boleh bantu suami. Selain tu kita boleh beli apa yang kita nak tanpa guna duit suami.

❤ Nak bebas hutang.
Dengan bershaklee ni saya nak settlekan semua hutang2 saya yang ada. Eh, kalau ada hutang saya pada anda2 yang masih belum dijelaskan bagitau saya ye.. 😎😎

❤ Nak bebas masalah kewangan.
Fuh bestkan kalo kita takde masalah kewangan. Bila bebas kewangan nak g travel pon senang. Saya suka travel. Bumi Allah ni luas.. Tak salah kita nak lihat keindahan ciptaanNya. Tak nak g Mekah ke? Eh opkos la nak.. ni dag termasuk la tu..

❤ Untuk pendidikan anak-anak..
Zaman sekarang ni semua perlukan duit. Nak anak belajar kat tempat yang terbaik mesti memerlukan perbelanjaan yang besar. Dengan bonus Shaklee ni dapat la menabung untuk keperluan anak2 di masa akan datang.

❤ Ingin membantu ahli keluarga dan orang ramai.
Tak kisah la dari sudut kewangan, kesihatan ke.. janji dapat tolong orang

❤ Ingin belajar lebih lagi ilmu kesihatan. Sejak bershaklee ni macam2 jenis penyakit yang saya dah tahu dan belajar. Penyakit yang tak penah saya dengar selama ni pon banyak. So bila dah tau ilmu2 ni saya nak sebarkan kepada masyarakat semua tentang betapa pentingnya kita jaga kesihatan

Cukup la setakat ni dulu point2 yang saya nak share. Kalo ada idea lagi saya share next time ye.. 😎😎

Anda ada hadapi masalah kesihatan? Meh  whatsapp saya di 0136969805. Mana la tau saya boleh bantu.. 😊😊

Jangan lupa promosi Omega Guard masih berlangsung ye.. Tak nak beli 6 botol beli 2 botol pon jadi.. leh jimat 5%. Kalau beli 6 opkos la lagi jimat siap free pulak sebotol. Ok. Jom roger sy cepat2..

Nak join team saya buat Shaklee pon meh roger saya k.. 😎


Location: Taman Desa Jaya, Kuala Lumpur, Malaysia

0 comments:

Post a Comment

Hai Saya Inajay. Pengedar Aktif Shaklee sejak 2011

Bonjour & Welcome

Seorang WAHM, ibu kepada seorang puteri, 2 putera kembar dan seorang putera.

Promosi Mac 2020

Promosi Mac 2020

Pembelian Menggunakan Kad Kredit/Debit

Jom Join Saya

Hubungi Saya

Hubungi Saya

Kategori

Jom Like Mama Twin Punya Cerita

Popular Posts

Powered by Blogger.