Thursday, 19 May 2016

Ringankan beban perbelanjaan keluarga dengan bisnes online

Bila sebut je bisnes online, macam-macam yang terfikir dalam kepala kita kan? Ada yang jual baju, tudung, handbag dan macam-macam lagi lah. Bisnes online ni dah jadi fenomena kat Malaysia ni. Masing-masing tujuannya tak lain tak bukan untuk mendapatkan pendapatan sampingan. 

Macam tu jugak dengan saya, saya lebih suka memilih Shaklee sebagai bisnes online saya. Pejam celik dah lebih kurang 5 tahun saya bersama Shaklee. Kenapa saya suka sangat dengan bisnes Shaklee ni dan memang tak minat pon nak buat bisnes lain? Jom baca kat entry ni... 

Hihi.. tepek gamba sket betapa bangganye saya jadi SID Shaklee.


Dan semestinya jadi ahli Shaklee banyak kelebihannya, Korang boleh la klik entry ni.  Sejarah saya dengan Shaklee ni pulak korang boleh la baca kat entry ni. Bestkan?

Ok la sebelum saya melelapkan mata untuk tido di malam hari, saya share kan sebuah video tentang pengalaman Puan Shazana Azlan yang telah membuktikan bahawa dengan bisnesShaklee beliau telah mampu membayar segala bil-bil yang ada tanpa usik duit gaji pon..




Nak Jana Pendapatan Online Untuk Bayar Sewa Rumah? from iReach HD on Vimeo.

0 comments:

Post a Comment

Hai Saya Inajay. Pengedar Aktif Shaklee sejak 2011

Bonjour & Welcome

Seorang WAHM, ibu kepada seorang puteri, 2 putera kembar dan seorang putera.

Promosi Terkini

Promosi Terkini

Jom Beli Secara Online Guna Kad Kredit/Debit

Hubungi Saya

Hubungi Saya

Jom Like Mama Twin Punya Cerita

Popular Posts

Follow by Email

Powered by Blogger.