Monday, 16 May 2016

Kesan jerawat pudar hanya 3 hari dengan Shaklee Collagen Powder

Sebut je pasal Shaklee Collagen Powder (SCP), memang ramai yang dah tahu keberkesanan produk ni. Mana tak nye ia saintis Shaklee dah jalankan kajian teliti terlebih dahulu sebelum dikeluarkan di pasaran. Nak tahu maklumat tentang SCP ni jom klik sini

Hari ni saya nak share testimoni keberkesanan SCP dalam merawat jerawat. Bagaimana SCP dikatakan boleh merawat jerawat? Jom baca :


  • SCP membantu menyembuhkan luka dan radang dalaman di bawah lapisan kulit.
  • SCP memperbaiki struktur binaan kulit dan menganjalkan semula kulit menyebabkan parut / lekuk permukaan kulit kurang kelihatan.
  • SCP melembabkan kulit, menjadikan sel-sel kulit mati tidak mengganggu atau menutup liang pori. Tiada lagi kelenjar yang tersumbat, maka tiada lah jerawat. 

Testimoni pengguna :


Kesan jerawat pudar






Liang pori mengecil 


Pigmentasi pudar

Kulit kusam jadi berseri


Ini lah antara testimoni-testimoni menarik pasal SCP ni. Kalau rasa tak teruja lagi tak tahu lah saya nak kata apa.. Ni bukan omongan kosong je tau.. Sebab tu la saya memang obses tentang Shaklee.. Saya pon dah cuba SCP ni. Korang bila lagi? Tak salah nak reward diri sendiri untuk cantik kan? Jom contact saya cepat-cepat untuk dapatkan SCP yang sungguh mabeles ni.. 

0 comments:

Post a Comment

Hai Saya Inajay. Pengedar Aktif Shaklee sejak 2011

Bonjour & Welcome

Seorang WAHM, ibu kepada seorang puteri, 2 putera kembar dan seorang putera.

Promosi Terkini

Promosi Terkini

Jom Beli Secara Online Guna Kad Kredit/Debit

Hubungi Saya

Hubungi Saya

Jom Like Mama Twin Punya Cerita

Popular Posts

Follow by Email

Powered by Blogger.