Monday 28 October 2013

Himpunan testimoni terbaik : Shaklee Collagen Powder.

Aha ingat lagi tak janji saya ari tu nak buat entri pasal testimoni Shaklee Collagen Powder (SCP), Siapa yang dah cuba SCP ni komfem memang jatuh hati. Nak tahu apa bestnya SCP ni? Jom KLIK SINI. Nak tahu SCP ni diperbuat dari apa? KLIK SINI

Apa? kulit tegang bila makan SCP? Badan jadi wangi bila makan SCP? Jerawat dah hilang ha.. ni baru sikit je soalan. Jom kita baca testimoni mereka yang dah cuba SCP'

Testimoni 1


Dua2 gambar ni asli tau. Ahkak dalam gambar ni ada masalah jeragat. Dah cuba macam2 produk pon tak ilang2 gak jeragat dia nih. Bila dah cuba SCP, ha tengok tu masalah jeragat dia dah hilang, kulit makin cerah dan licin. Dah cun gitu :)

Testimoni 2


Makcik ni pulak, sebelum guna SCP kulit muka dia nampak kusam, berkedut dan pucat. Lepas guna SCP ni 15 hari, kulit muka dia terus nampak tegang, nampak muda dan berseri. Boleh tengok perbezaan gambar belah kiri tu sebelum, belah kanan tu selepas.

Testimoni 3.


Ahkak ni pulak, gambar 1st tu sebelum dia amalkan SCP, gamba 2nd tu lepas dia amalkan SCP. Katanye lepas ni dia dah tak payah pakai mekap sangat dah. Cukup tepek2 bedak je kat muka. Gambar 2nd tu lepas 2 jam dia berbedak. Still nampak mengancam gitu.. :)

Testimoni 4


Gambar kat atas ni menunjukkan dari hari 1st dia makan SCP hingga hari ke lima. Dah nampak perubahan. Kulit makin cerah, makin tegang, makin licin dan paling penting jerawat makin pudar. Alahai.. Bestnye la Shaklee Collagen Powder ni rugi tak try. 

Testimoni 5


Testimoni kat atas ni paling best rasanya, Ni perbualan antara saya dan sahabat saya (nama sebenar dirahsiakan) hehe.. Inajay tu nama glemer saya.. hihihi.. Masalah kawan saya ni bila makin lama breast dia makin mengecil. Mungkin dia dah makin kurus, breast dia pon ngikut jadi kecik.. Ahaha.. sory ye 18sx kejap. Husband dia pon komplen gak la kat dia tanya apsal breast makin kecik. Saya pon suggest la SCP kat dia.. Bila dah try SCP ni selama 6 minggu, suami dia terus perasan yang breast dia makin tegang dan membesar.. Waaa bestkan? Seronok rasa bila suami puji2 ni. hihihihi..Selain tu kulit dia memang nampak cantik sangat. Lembut gitu.. :)

Testimoni 6


Yang ni pasal ekzema pulih dengan SCP

Testimoni 7


Yang ni rasa makin jelita :)

Testimoni 8


Yang ni pasal jerawat dah takde :)

Testimoni 9


Yang ni kulit nampak flawless :)

Testimoni 10


Yang ni kulit makin cantik bila makan SCP dan set skin care

Testimoni 11


Yang ni rambut makin subur dengan SCP

Testimoni 12


Yang ni kulit makin cantik :)

Testimoni 13

Yang ni kulit kekal wangi :) hubby yang tegur :)

Testimoni 14


Yang ni tumit kaki jadi lembut.. :)

Ok la setakat ni je saya share kan testimoni2 pasal bestnye SCP ni. Bestkan bila baca testimoni dorang ni. Percaya cakap saya rugi tak try sebabnye SCP ni kolagen terbaik sebab dari sumber haiwan di laut. Apa salahnya kalau kita berbelanja sejumlah wang untuk kecantikan dan kesihatan kita sendiri. Harga SCP ni RM298 sekotak untuk 15 sachet. Nak dapatkan harga murah lagi dari harga sebenar? Jom contact saya laju-laju takut nanti SCP kehabisan stok.. :) 


* Sila klik LIKE fanpage kami di facebook “Momma Twinz Vitamin Shoppe untuk ikuti pelbagai promosi terkini!!!
Salam Sihat, Cantik & Ceria ~ Inajay - 
~ Website : http://mommatwinz.blogspot.com
FaceBook : Azrina Mohd Jaafar
Fan Page : Momma Twinz Vitamin Shoppe
Phone, sms / whatsapp : 013-6969805
Shaklee ID : 859750

0 comments:

Post a Comment

Hai Saya Inajay. Pengedar Aktif Shaklee sejak 2011

Bonjour & Welcome

Seorang WAHM, ibu kepada seorang puteri, 2 putera kembar dan seorang putera.

Promosi Mac 2020

Promosi Mac 2020

Pembelian Menggunakan Kad Kredit/Debit

Jom Join Saya

Hubungi Saya

Hubungi Saya

Kategori

Jom Like Mama Twin Punya Cerita

Popular Posts

Powered by Blogger.