Tuesday 27 February 2018

Produk kecantikan kulit terbaru Shaklee - Youth Skincare

Wahh tak lama lagi produk skincare Shaklee terbaru nak keluar dah.. Youth Shaklee. Apa yang menarik sangat tentang Youth ni? Jom saya cerita




Sejarah penghasilan Youth


Chris Kyrou


Pada 8 tahun yang lepas, Shaklee dah mula fikir nak hasilkan satu produk kecantikan untuk wanita tanpa membahayakan keselamatan wanita itu sendiri.

Tak semua produk yang diimport orang asia sesuai pakai sebab cahaya matahari dan udara yang kita terima adalah berbeza dari barat. 

Oleh sebab ini lah Shaklee nak hasilkan Youth, semua orang boleh guna tak kira barat atau asia, janji selamat, semulajadi dan berkesan.  

Bagaimana kajian dilakukan?

Untuk menghasilkan Youth ni, Shaklee telah menggunakan Skin Age Index yang berfungsi untuk mengukur usia kulit seseorang dan Shaklee adalah satu-satunya syarikat yang menggunakan Skin Age Index untuk membuat kajian ini (sebelum dan selepas menggunakan produk). Kajian ini bukan dilakukan di kalangan saintis Shaklee je tapi Shaklee turut menjemput Institut Research untuk menjalankan kajian ini. Maknanya Shaklee bukan syok sendiri la buat research ni siap ada pihak ketiga yang tiada kepentingan langsung dengan Shaklee.

Dalam kajian ini, Shaklee telah membuat ujian ke atas semua peringkat umur - 20an, 30an, 40an, 50an dan 60an. Setiap kumpulan umur ni terdiri dari 20 orang. Bila dah bahagikan kumpulam ni, Shaklee pon mulakan membuat analisis kulit menggunakan Skin Age Index 

Dari hasil kajian ini tadi, Shaklee telah dapat mencari 10 tanda hasil penuaan dan hasil dari pemakaian Youth, mereka berjaya mengubah keadaan struktur kulit kepada 10 tahun lebih muda. Best tak? Klinikal research tak boleh tipu tau.. 


analisis kulit sebelum menggunakan Youth
analisis kulit selepas 2 minggu menggunakan Youth

Ok jom saya terangkan tentang analisis kulit kat atas ni. Nampak tak yang dot dot dalam graf tu? sebelum menggunakan Youth keadaan kulit yang sekitar umur 50-60 an dot dot tu berada di atas. Selepas 2 minggu menggunakan Youth dot dot tu dah menurun ke 30an. Ha maknanye Youth Shaklee memang 100% berkesan. Kulit dah semakin muda. Aihh!! Makin tak sabar nak guna Youth.


Ok next nanti saya sambung cerita lagi tentang Youth ye. 


Anda berminat nak dapatkan produk Shaklee? Anda boleh dapatkan produk Shaklee dengan 2 cara :


Cara 1 : Anda boleh terus klik ke produk Shaklee  dan membuat pembelian terus melalui website Shaklee dengan bayaran menggunakan Kad Debit / Kad Kredit. Penghantaran adalah melalui GDEX / CITYLINK

Cara 2 : Anda boleh menghubungi saya untuk mendapatkan produk yang mana paling sesuai dengan anda, tips dan cara pengambilan yang betul dan konsultasi mengenai penggunaan produk secara PERCUMA.

Hubungi saya :

Azrina Mohd Jaafar
Shaklee ID : 859750
Call/ SMS/ Whatsapp : 013-6969805

0 comments:

Post a Comment

Hai Saya Inajay. Pengedar Aktif Shaklee sejak 2011

Bonjour & Welcome

Seorang WAHM, ibu kepada seorang puteri, 2 putera kembar dan seorang putera.

Promosi Mac 2020

Promosi Mac 2020

Pembelian Menggunakan Kad Kredit/Debit

Jom Join Saya

Hubungi Saya

Hubungi Saya

Kategori

Jom Like Mama Twin Punya Cerita

Popular Posts

Powered by Blogger.