Wednesday 7 September 2016

6 sebab utama kenapa perlu ambil Nutriferon untuk elak virus Zika menyerang

Baru-baru ni negara kita digemparkan dengan berita tentang virus Zika yang telah menyerang rakyat Malaysia yang baru melawat anaknya di Singapore. Berita ni amat membimbangkan seluruh rakyat Malaysia terutama bagi ibu-ibu yang sedang hamil kerana jangkitan virus ini akan memberi kesan yang sangat buruk kepada bayi dalam kandungan yang ibunya diserang virus ini. 

Setakat ini jangkitan virus Zika tiada vaksin yang boleh menyembuhkannya sama macam denggi yang hanya bergantung dengan sistem imun tubuh sahaja untuk melawan jangkitan ini.  Salah satu cara untuk meningkatkan imun sistem dalam badan kita adalah dengan pengambilan Nutriferon. Tak tau Nutriferon tu apa? Meh klik sini


6 sebab utama kenapa perlu ambil Nutriferon untuk elak virus Zika menyerang

1. Terbukti daripada kajian ke atas manusia - campuran fitonutrien yang berkesan & selamat memberi sokongan imun yang tepat pada peringkat sel.
2. Meningkatkan paras interferon secara semulajadi. Interferon adalah kumpulan protein yang sangat penting dalam sistem imun tubuh & paling mahal.
Interferon dihasilkan secara semulajadi dalam badan. Sekarang ada ubat interferon digunakan untuk merawat Hepatis B, AIDS dan kanser.
3. Dicipta oleh penemu interferon - Dr Yasuhiko Kojima yang menemui interferon pada tahun 1954.
4. Rumusan berpaten yang ekslusif. Sebelum dipasarkan Nutriferon telah melalui set2 ujian yang ketat dari segi keselamatan, ketulenan, keberkesanan & prestasi.
5. Dikaji selama 40 tahun. Menggunakan berjuta2 sebatian sebelum Dr Kojima menemui ekstrak 4 tumbuhan yang boleh meningkatkan interferon secara semulajadi.
6. Sejak Nutriferon dibangunkan, beberapa kajian klinikal ke atas manusia telah mendokumenkan keberkesanan suplemen ini. Dimuatkan dalam jurnal perubatan, seperti Journal Gastroenterology, Clinical Pharmacology and Complementary Medicine - mengetengahkan pelbagai faedah Nutriferon.
Kita sebagai ibu bapa perlulah mengambil inisiatif untuk melindungi seluruh anggota keluarga kita dari jangkitan virus ini. Nak dapatkan Nutriferon dengan segera? Hanya RM 181.25 sekotak anda layak untuk melindungi ahli kelurga yang tersayang. Cepat2 whatsapp saya di 0136969805 

0 comments:

Post a Comment

Hai Saya Inajay. Pengedar Aktif Shaklee sejak 2011

Bonjour & Welcome

Seorang WAHM, ibu kepada seorang puteri, 2 putera kembar dan seorang putera.

Promosi Mac 2020

Promosi Mac 2020

Pembelian Menggunakan Kad Kredit/Debit

Jom Join Saya

Hubungi Saya

Hubungi Saya

Kategori

Jom Like Mama Twin Punya Cerita

Popular Posts

Powered by Blogger.