Wednesday 21 September 2016

Gastrik boleh sembuh dengan ESP? Betul ke?

Biasakan kita dengar tentang penyakit gastrik? Gastrik sering dikaitkan dengan keadaaan jika seseorang tu lambat makan atau tak makan langsung. Jom kita lihat apa definisi sebenar penyakit gastrik ni. 


APA ITU GASTRIK? 

Gastrik adalah sejenis penyakit yang sering berlaku apabila dinding permukaan perut terhakis oleh asid gastrik yang dihasilkan oleh perut untuk mencernakan makanan. Semasa kita berasa lapar atau perut memerlukan makanan, perut akan menghasilkan asid ini. Jika perut tidak menerima sebarang makanan, asid ini akan mengikis dinding permukaan dalam perut. Jika keadaan berlarutan, maka ini lah yang menyebabkan terjadinya gastrik. 

TANDA-TANDA ANDA DISERANG GASTRIK
  • Sakit pada bahagian atas perut atau abdomen 
  • Rasa senak, berangin dan pedih ulu hati 
  • Kerap kentut dan sendawa selepas makan, 
  • kembung 
  • Rasa loya dan muntah 
  • Hilang selera makan. 
  • Penurunan berat badan (pada peringkat gastrik yang teruk)

PRODUK SHAKLEE YANG BOLEH MERAWAT GASTRIK

1) ESP

ESP membekalkan protin yang diperbuat dari kacang soya yang memang diketahui umum sebagai tumbuhan yang tinggi sifat alkalinya. Oleh itu, ia sangat berguna untuk meneutralkan semula keasidan dalam perut yang merupakan punca utama gastrik. Ia juga membantu membina semula sel-sel yang baru bagi menggantikan sel-sel yang telah lemah dan rosak.

2) Peppermint Ginger Plus

Kombinasi 4 herba yang terdiri dari pudina, halia, jintan (fennel) dan bunga lawang (anise) terbukti secara klinikal dapat membantu mengatasi masalah gastrik, loya, penghadaman dan sendawa. Ia melegakan kesakitan gastrik, pedih ulu hati dan cirit-birit.

3) Alfalfa Complex

Sifat semulajadinya yang beralkali membantu meneutralkan keasidan dan mengurangkan keradangan. Baik untuk perubahan patologi dalam usus dan perut dengan memperbaiki masalah saluran penghadaman seperti kembung, hyperacidity, ulser gastrik, hepatitis dan sembelit.

Testimoni gastrik berjaya sembuh dengan ESP 


Sengsara Gastrik Kronik 10 Tahun Terubat Secara Tak Sengaja? Biar Betul... from iReach HD on Vimeo.




Seronok kan baca testimoni2 pasal gastrik sembuh ni.. Kebetulan ESP ada promosi best bulan ni.. Jangan lepaskan peluang ye untuk borong banyak2.. Lagi pon expiry date lambat lagi ( 12 May 2018). So tak perlu nak risau.. Nak borong ESP? Jom contact saya cepat2 sebelum promosi tamat..

0 comments:

Post a Comment

Hai Saya Inajay. Pengedar Aktif Shaklee sejak 2011

Bonjour & Welcome

Seorang WAHM, ibu kepada seorang puteri, 2 putera kembar dan seorang putera.

Promosi Mac 2020

Promosi Mac 2020

Pembelian Menggunakan Kad Kredit/Debit

Jom Join Saya

Hubungi Saya

Hubungi Saya

Kategori

Jom Like Mama Twin Punya Cerita

Popular Posts

Powered by Blogger.