Monday 15 July 2013

Ramai yang berjaya hamil selepas mengamalkan GLA Complex

Anda dah bertahun-tahun berkahwin tetapi masih belum dikurniakan cahaya mata? Atau pun anda baru memiliki seorang cahaya mata dan sukar untuk hamil sekali lagi? Berbagai usaha dah dilakukan tetapi masih belum berhasil? Apa kata anda mencuba GLA Complex. Tak salah mencubakan... Mana tahu dengan usaha anda Allah perkenankan doa anda untuk hamil. Sempena promosi harga "Baek Punya" Gla Complex pada bulan Julai 2013 ni, inginlah saya sharekan dengan anda beberapa testimonial dari mereka yang telah berjaya hamil setelah mengamalkan GLA Complex.

Tapi sebelum tu mesti anda tertanya-tanyakan apa GLA Complex tu? Bagi anda yang ingin mengetahui apa yang terkandung di dalamnya boleh lah ke entry saya sebelum ini dengan KLIK SINI ataupun mungkin anda ingin mengetahui bagaimana GLA berfungsi untuk meningkatkan peluang hamil? Anda boleh ke entry saya dengan KLIK SINI



Ok la jom kita teruskan baca testimonial yang saya sharekan ni....

Testimoni 1



Testimoni 2


Testimoni 3


Testimoni 4



Alhamdulillah, tahniah kepada yang telah berjaya hamil. Didoakan semoga bayi yang dikandungkan sihat sentiasa sehingga masa melahirkan nanti. Bagi yang masih belum berjaya hamil, cubalah sedaya upaya anda untuk berusaha. Banyakkan berdoa lebih-lebih lagi kita sedang berada dibulan Ramadhan yang penuh barakah ini. Bagi anda yang ingin mengetahui kelebihan Gla Complex ni boleh juga ke entry saya terdahulu dengan KLIK SINI. Nak dapatkan harga promosi GLA Complex? Jom hubungi saya segera.. Bukan saje dapat harga murah, konsultasi pon saya akan beri dengan secara percuma.. ok la mata pon dah berat, berjumpa lagi kita di entry yang akan datang k..


* Sila klik LIKE fanpage kami di facebook “Momma Twinz Vitamin Shoppe untuk ikuti pelbagai promosi terkini!!!
Salam Sihat, Cantik & Ceria ~ Inajay - 
~ Website : http://mommatwinz.blogspot.com
FaceBook : Azrina Mohd Jaafar
Fan Page : Momma Twinz Vitamin Shoppe
Phone, sms / whatsapp : 013-6969805
Shaklee ID : 859750


0 comments:

Post a Comment

Hai Saya Inajay. Pengedar Aktif Shaklee sejak 2011

Bonjour & Welcome

Seorang WAHM, ibu kepada seorang puteri, 2 putera kembar dan seorang putera.

Promosi Mac 2020

Promosi Mac 2020

Pembelian Menggunakan Kad Kredit/Debit

Jom Join Saya

Hubungi Saya

Hubungi Saya

Kategori

Jom Like Mama Twin Punya Cerita

Popular Posts

Powered by Blogger.