Sunday 6 October 2019

Alhamdulillah, sakit lutut ibu semakin berkurangan setelah mengamalkan Ostematrix

Bila dah semakin berumur, masalah yang selalu kita dengar adalah sakit lutut. Sakit lutut ni dah menjadi perkara biasa pula zaman sekarang ni malah orang muda juga turut menghadapi masalah ini terutama bagi mereka yang mempunyai berat badan berlebihan.

Ibu saya juga tak lari dari menghadapi masalah sakit lutut ni. Bila dah sakit lutut ni biasalah mesti susah nak solat. Terutamanya ketika rukuk dan ketika ingin bersujud. Seksanya saya lihat ibu masa tu. Saya pun belikan la ibu Ostematrix dan minta ibu makan setiap hari. 
Alhamdulillah setelah amalkan Ostematrix selama sebulan saya dah nampak perubahan. Lutut ibu dah tak sakit seperti dulu malah ibu lebih senang bergerak. Syukur Alhamdulillah. Sejak dari tu ibu memang tak miss ambil Ostematrix setiap hari. 

Nak tau apa lagi kelebihan Ostematrix? Jom tengok poster di bawah ni :




Testimoni lain berkenaan pengambilan Ostematrix

Testimoni 1




Testimoni 2





Jom dapatkan Ostematrix sempena promosi pada bulan ini
(Oktober 2019)


Anda berminat nak dapatkan Ostematrix? Anda boleh dapatkan Ostematrix dengan 2 cara :

Cara 1 : Anda boleh terus klik ke Ostematrix dan membuat pembelian terus melalui website Shaklee dengan bayaran menggunakan Kad Debit / Kad Kredit. Penghantaran adalah melalui GDEX / CITYLINK


Cara 2 : Anda boleh menghubungi saya untuk mendapatkan pilihan produk yang mana paling sesuai dengan anda, tips dan cara pengambilan yang betul dan konsultasi mengenai penggunaan produk secara PERCUMA.

Hubungi saya :

Azrina Mohd Jaafar
Shaklee ID : 859750
Call/ SMS/ Whatsapp : 013-6969805



0 comments:

Post a Comment

Hai Saya Inajay. Pengedar Aktif Shaklee sejak 2011

Bonjour & Welcome

Seorang WAHM, ibu kepada seorang puteri, 2 putera kembar dan seorang putera.

Promosi Mac 2020

Promosi Mac 2020

Pembelian Menggunakan Kad Kredit/Debit

Jom Join Saya

Hubungi Saya

Hubungi Saya

Kategori

Jom Like Mama Twin Punya Cerita

Popular Posts

Powered by Blogger.