Saturday 3 November 2012

Promosi November : Alfalfa


Ha... Bulan November Shaklee menawarkan pembelian Alfalfa 6 free 1 pulak. So jangan lepaskan peluang ni ye... Alfalfa memang best.. Banyak khasiat.. Juga dikatakan Raja Segala Tumbuhan. Mempunyai 1001 khasiat di dalamnya bagi mengubati penyakit.. Bukan orang perempuan je boleh makan alfalfa ni ye.. Untuk lelaki pon banyak khasiatnya.. Belum cuba belum tau... 

Untuk mengetahui apa plak promosi istimewa dari saya pada bulan November ni, jangan lupa hubungi saya ye... Jangan lambat ye.. Promosi ni hanya setahun sekali je... 


* Sila klik LIKE fanpage kami di facebook “Mommatwinz Shoppe” untuk ikuti pelbagai promosi terkini!!!
Salam Sihat, Cantik & Ceria ~ Inajay - Jom Makan Vitamin-
~ Website : http://mommatwinz.blogspot.com
FaceBook : Azrina Mohd Jaafar
Fan Page : Jom Makan Vitamin
Phone, sms / whatsapp :             013-6969805      
Shaklee ID : 859750

0 comments:

Post a Comment

Hai Saya Inajay. Pengedar Aktif Shaklee sejak 2011

Bonjour & Welcome

Seorang WAHM, ibu kepada seorang puteri, 2 putera kembar dan seorang putera.

Promosi Mac 2020

Promosi Mac 2020

Pembelian Menggunakan Kad Kredit/Debit

Jom Join Saya

Hubungi Saya

Hubungi Saya

Kategori

Jom Like Mama Twin Punya Cerita

Popular Posts

Powered by Blogger.